Przetargi

Przetarg unieważniony - na wykonanie prac konserwatorskich kościoła p.w. św. Michała Archanioła w Siedlimowie – zabytku wpisanym do Rejestru Zabytków pod Nr A/275/1.

tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
zamawiający: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Św. Michała Archanioła w Siedlimowie
zamówienie na: wykonanie: Prac konserwatorskich kościoła p.w. św. Michała Archanioła w Siedlimowie – zabytku wpisanym do Rejestru Zabytków pod Nr A/275/1.
nr sprawy:
wartość: poniżej kwoty określonej w art.11 ust. 8 PZP
termin składania ofert: 23 lipca 2008  19:00
przyczyna unieważnienia: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, podstawa art. 93 ust.1 pkt 1 


Numer ogłoszenia: 149292 - 2008; data zamieszczenia: 03.07.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka w Siedlimowie, Siedlimowo 7, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3187258.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na wykonanie: Prac konserwatorskich kościoła p.w. św. Michała Archanioła w Siedlimowie - zabytku wpisanym do Rejestru Zabytków pod Nr A/275/1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich polegających na naprawie ścian nośnych, konstrukcji dachu, naprawie i osuszeniu zawilgoconych ścian i sufitu, wymianie zniszczonej podłogi oraz innych prac w kościele p.w. Św. Michała Archanioła w Siedlimowie zgodnie z Ekspertyzą stanu technicznego budynku kościoła określającą wykonanie niezbędnych prac konserwatorskich. Zakres i sposób wykonania prac konserwatorskich określa Ekspertyza stanu technicznego budynku kościoła autorstwa mgra inż. Stefana Heise na stronie 13 Zakres robót remontowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7, 45.21.23.61-4, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.26.10.00-4, 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną robotę budowlano - konserwatorską architektury drewnianej w zakresie opisanym w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000 ,00 zł 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - przynajmniej jedna osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiadająca uprawnienia ogólnobudowlane określone Prawem Budowlanym potwierdzone przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i spełniająca wymogi Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579 § 8 ust. 1 ) - przynajmniej jedna osoba pełniąca funkcję kierownika prac konserwatorskich posiadająca uprawnienia wyszczególnione w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia. 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł
    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć     wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwy dokument musi być     złożony przez każdy podmiot) - załącznik nr 1 do oferty. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być     złożone przez każdy podmiot) - jako załącznik nr 2 do oferty. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwy dokument musi być     złożony przez każdy podmiot)- jako załącznik nr 3 do oferty. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwy dokument musi być     złożony przez każdy podmiot) - jako załącznik nr 4 do oferty 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwy dokument musi być     złożony przez każdy podmiot) - jako załącznik nr 5 do oferty. 6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności - w tym okresie, przynajmniej jednej roboty budowlano - konserwatorskiej w zakresie opisanym w przedmiocie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. wymieniony wykaz podmioty te składają łącznie) - załącznik nr 6 do oferty. 7) Wykaz osób, które będą uczestniczyć     w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych czynności tj. przynajmniej jedna osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiadająca uprawnienia ogólnobudowlane określone Prawem Budowlanym potwierdzone przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i spełniająca wymogi Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579 § 8 ust. 1 ) - przynajmniej jedna osoba pełniąca funkcję kierownika prac konserwatorskich posiadająca uprawnienia wyszczególnione w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wykonawcy składają wspólny wykaz osób) - jako załącznik nr 7 do oferty. 8) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł - jako załącznik nr 8 do oferty 9) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - jako załącznik nr 9 do oferty. 10) kosztorys ofertowy obliczony na podstawie kosztorysu nakładczego oraz książki przedmiarów - jako załącznik nr 10 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/?app=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko-Katolicka w Siedlimowie Siedlimowo 7 88-324 Jeziora Wielkie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 19:00, miejsce: Kancelaria Parafialna Parafii Rzymsko-Katolickiej w Siedlimowie Siedlimowo 7 88-324 Jeziora Wielkie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24 lipca 2008
Dokument wytworzony przez: Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mirosław Ossowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 kwietnia 2011 08:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksander Mielcarek
Ilość wyświetleń: 1668
04 kwietnia 2011 08:28 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [dokumentacja_czesc_2.rar] do dokumentu.
04 kwietnia 2011 08:28 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [dokumentacja_czesc_1.rar] do dokumentu.
04 kwietnia 2011 08:27 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [kosztorys_nakladczy.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany