Przetargi

Przetarg rozstrzygniety na dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Jeziora Wielkie w roku szkolnym 2008/2009

tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
zamawiający: Urząd Gminy Jeziora Wielkie
zamówienie na: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Jeziora Wielkie w roku szkolnym 2008/2009
nr sprawy:
wartość: jest mniejsza niż w art. 11 ust.8 Pzp
termin składania ofert: 26 czerwca 2008  09:45
wynik postępowania: Wybrano ofertę firmy DISCO-BAR Michał Dombrzalski Przysiersk 74 86-122 Bukowiec Zawiadomienie o wyborze oferty poniżej  

Jeziora Wielkie: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Jeziora Wielkie w roku szkolnym 2008/2009
Numer ogłoszenia: 130633 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187220, fax 052 3187440.

· Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Jeziora Wielkie w roku szkolnym 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach z terenu gminy Jeziora Wielkie: 1. Publiczna Szkoła Podstawowa Jeziorach Wielkich, 2. Publiczna Szkoła Podstawowa we Wójcinie, 3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Rzeszynku: polegające na wytworzeniu i dostarczeniu jednodaniowych, gorących posiłków w szkołach w naczyniach jednorazowych i ze sztućcami jednorazowymi. Obiady dostarczane będą zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej specyfikacji (jadłospis na trzy tygodnie). Liczba dzieci: 156. 4. Gimnazjum w Jeziorach Wielkich z siedzibą we Włostowie polegające na wytworzeniu i dostarczeniu śniadania przez 5 dni w tygodniu (bułka nakładana -duża), dodatkowo co drugi dzień (trzy razy w tygodniu) deser w postaci: zamiennie jogurtu lub owocu - szczegóły w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji. Liczba dzieci - 61. 5. Posiłki muszą posiadać wartość energetyczną zgodną normą żywienia, muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Posiłki powinny uwzględniać powszechnie uznane preferencje pokarmowe dzieci. 6. Posiłki oferent dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt, w przenośnych termosach z utrzymaniem odpowiedniej temperatury posiłków. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. O czystość termosów zadba dostawca posiłków. Jednocześnie oferent zobowiązany jest do odbioru zużytych naczyń jednorazowych. 7. Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to ok. 217 dzieci (liczba ta w trakcie roku szkolnego 2008/2009 może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu ).W przypadku zmiany liczby posiłków , usługodawca będzie obowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb zarówno mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. 8. Godziny dostarczania posiłków w godzinach: od 900 do 1030 9. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorami szkół i kierownikiem GOPS.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć· udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1. przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia albo nie spełnia 2. niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować· będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; 3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć· wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego muszą złożyć· oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2, a ponadto następujące dokumenty 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty przynajmniej jedno zadanie w zakresie dożywiania, wydawania posiłków ,usługami gastronomicznymi. Do wykazu należy dołączyć· dokument potwierdzający należyte wykonanie powyższej usługi. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać· się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). Tworzący konsorcjum winni obligatoryjnie dołączyć· do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w Rozdziale VI. Dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 3. składane mogą być· wspólnie i takiej podlegać· będą ocenie. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym , Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 5. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum. Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy o wykonanie zamówienia do przedłożenia umowy konsorcjum, która winna zawierać· : - oznaczenie stron, - cel działania czas trwania umowy, - zasady współdziałania w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. Wykonawcy tworzący konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność· za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność· z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Zamawiający będzie żądać· przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/?app=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jeziora Wielkie Jeziora Wielkie 36 88-324 Jeziora Wielkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Jeziora Wielkie Jeziora Wielkie 36 88-324 Jeziora Wielkie, sekretariat, pokój numer 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 3 lipca 2008
Dokument wytworzony przez: Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mirosław Ossowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 kwietnia 2011 08:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksander Mielcarek
Ilość wyświetleń: 1509
07 kwietnia 2011 09:01 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [zalacznik_do_siwz_dozywianie.doc] do dokumentu.
07 kwietnia 2011 09:01 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [siwz_dozywianie_200809.doc] do dokumentu.
07 kwietnia 2011 09:00 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [zawiadomienie__o_wyborze_oferty_na_dozywianie.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany