Przetargi

Przetarg rozstrzygniety na przebudowe i remont świetlic wiejskich w ramach działania odnowa i rozwój wsi realizowanej w ramach Programu, osi 4 Leader, działania 4.1 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.

 

tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
zamawiający: Gmina Jeziora Wielkie
zamówienie na: Przebudowa i remont świetlic wiejskich w ramach działania odnowa i rozwój wsi realizowanej w ramach Programu, osi 4 Leader, działania 4.1 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.
nr sprawy: RGK 341-9/10
wartość: poniżej 14000 euro
termin składania ofert: 2 sierpnia 2010  10:45
wynik postępowania: Zawiadomienie o wyniku postępowania poniżej 

Jeziora Wielkie, dnia 2 sierpnia 2010 r.

 

RGK 341-9/2010

Zawiadomienie o wyniku postępowania.

 

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Przetarg nieograniczony na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa i remont świetlic wiejskich w ramach działania odnowa i rozwój wsi realizowanej w ramach Programu, osi 4 Leader, działania 4.1 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia nr RGK 341-9/2010

 

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 ze zm.) zawiadamiam:

 

  1. za najkorzystniejszą uznana została oferta firmy AGBUD – Andrzej Górski,
    88-100 Inowrocław, Jacewo 11
    Powodem dokonania wyboru oferty było:
    oferta z najniższą ceną, spełniająca kryteria i warunki przetargu.

  2. wykonawcy, którzy złożyli oferty otrzymali w każdym kryterium oceny ofert i łącznie następującą ilość punktów:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba pkt

w kryterium

ceny

4-B Przedsiębiorstwo Budowlane Władysław Świder, 05-500 Nowa Wola, ul. Postępu 96 m D

30.500,00 zł

13,11

Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane „TORABUD” Tomasz Rakoca, 88-100 Inowrocław, ul. Rodu Czaplów 29

4.514,00 zł

88,61

AGBUD – Andrzej Górski, Jacewo 11, 88-100 Inowrocław

4.000,00 zł

100,00

PPH FLORIN, K.K. Świgoń, ul. Kr. Jadwigi 23, 88-100 Inowrocław

9.150,00 zł

43,71

 

 

  1. oferty wskazanych poniżej Wykonawców zostały odrzucone z następujących powodów: nie dotyczy

 

l.p.

Nazwa Wykonawcy

Uzasadnienie faktyczne

Uzasadnienie prawne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. wskazani poniżej Wykonawcy zostali wykluczeni z następujących powodów: nie dotyczy

 

l.p.

Nazwa Wykonawcy

Uzasadnienie faktyczne

Uzasadnienie prawne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Jeziora Wielkie: Przetarg nieograniczony na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa i remont świetlic wiejskich w ramach działania odnowa i rozwój wsi realizowanej w ramach Programu, osi 4 Leader, działania 4.1 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.
Numer ogłoszenia: 221930 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
Numer sprawy RGK 341-9/10

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jeziora Wielkie , Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187220, faks 052 3187440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorawielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa i remont świetlic wiejskich w ramach działania odnowa i rozwój wsi realizowanej w ramach Programu, osi 4 Leader, działania 4.1 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania Przebudowa i remont świetlic wiejskich w Woli Kożuszkowej i Wójcinie w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej. 2. Zakres rzeczowy robót - pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją: 1. Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wola Kożuszkowa gmina Jeziora Wielkie w tym: 1) Wymianę pokrycia dachowego, 2) Instalację elektryczną, 3) Stolarkę okienną i drzwiową, 4) Posadzkę, 5) Remont ścian i sufitów, 6) Remont kuchni, zaplecza 2. Dobudowa sanitariatów do budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wola Kożuszkowa gmina Jeziora Wielkie w zakresie określonym w projekcie budowlanym. 3. Remont posadzki świetlicy wiejskiej w miejscowości Wójcin gmina Jeziora Wielkie 1) Rozebranie podłóg drewnianych i legarów podłogowych 2) Podłoża, posadzki, podłogi 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7, 45.26.12.00-6, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7, 45.26.12.00-6, 45.42.00.00-7, 45.42.11.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami do nadzoru nad robotami budowlanymi, sanitarnymi i elektrycznymi, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  •  
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorawielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jeziora Wielkie 36 88-324 Jeziora Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Jeziora Wielkie 36 88-324 Jeziora Wielkie SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach działania Odnowa i rozwój wsi realizowanej w ramach Programu, osi 4 Leader, działania 4.1 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2 sierpnia 2010
Dokument wytworzony przez: Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mirosław Ossowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 kwietnia 2011 11:31
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksander Mielcarek
Ilość wyświetleń: 1736
21 kwietnia 2011 11:32 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [siwz_inspektor_nadzoru.doc] do dokumentu.
21 kwietnia 2011 11:31 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany