Znak sprawy RGK.271.14.2021
PROTOKÓŁ
z wyboru najkorzystniejszej oferty
zamówienia o wartości do 130.000,00 zł netto
1. Opis przedmiotu zamówienia: Projekt przebudowy i termomodernizacji dachu na Szkole Podstawowej w Jeziorach Wielkich, poprzez wykonanie:
1) dokumentacji projektowej w tym kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych polegających na:
a) zaprojektowaniu zmiany - przebudowy konstrukcji dachu na „starej” części szkoły (obecnie konstrukcja drewniana)
b) projekt docieplenia dachu, w tym audyt energetyczny budynku,
c) projekt remontu - przebudowy kominów - wentylacji,
d) przebudowa instalacji odgromowej,
e) remont - wymiana orynnowania budynku.
2. Wartość zamówienia oszacowano w dniu 15.03.2021 r. na kwotę: 48.780,49 zł netto, na podstawie rozeznania rynku.
3. W dniu 23 kwietnia 2021 r. na stronie BIP Gminy Jeziora Wielkie zamieszczono zapytanie ofertowe na: Projekt przebudowy i termomodernizacji dachu na Szkole Podstawowej w Jeziorach Wielkich.
4. Odpowiedzieli następujący oferenci na realizację ww. zamówienia (nazwa oferenta, cena i inne istotne elementy oferty jeżeli dotyczy):
1) Biuro Projektów Organizacji i Zaopatrzenia Inwestycji „TECHPLAN” Żychlin k/Konina ul. Wrzosowa 14, 62-371 Stare Miasto, cena brutto: 35.000,00 zł,
2) PSBUD mgr inż. Piotr Świrzyński, 86-302 Wałdowo Szlacheckie 87G, cena brutto: 32.718,00 zł
5. W wyniku analizy ofert wybrano ofertę numer 2 firmy: PSBUD mgr inż. Piotr Świrzyński, 86-302 Wałdowo Szlacheckie 87G, cena brutto: 32.718,00 zł
6. Uzasadnienie wyboru: oferta z najniższą ceną i spełniająca warunki zapytania ofertowego.
Jeziora Wielkie, dnia 5.05.2021 r.
Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk
Znak referencyjny: RGK.271.14.2021 Jeziora Wielkie, dnia 23.04.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1) dokumentacji projektowej w tym kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych polegających na:
a) zaprojektowaniu zmiany - przebudowy konstrukcji dachu na „starej” części szkoły (obecnie konstrukcja drewniana)
b) projekt docieplenia dachu, w tym audyt energetyczny budynku,
c) projekt remontu - przebudowy kominów - wentylacji,
d) przebudowa instalacji odgromowej,
e) remont - wymiana orynnowania budynku.
Zamówienie zostanie zrealizowane do 15 listopada 2021 r.
1) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia płatne będzie przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy.
2) Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia płatne będzie jednorazowo, po zrealizowaniu całości zadania,
3) Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty w terminie 14 dni od doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
4) Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany obustronnie końcowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia po uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na budowę dla ww. zadań.
1) określenie zakresu oraz parametrów technicznych i ekonomicznych przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego, w szczególności z punktu widzenia kosztów realizacji tego przedsięwzięcia oraz oszczędności energii, stanowiące jednocześnie założenia do opracowania niezbędnych dokumentów w celu zgłoszenia wykonania robót budowlanych oraz określenie efektu ekologicznego,
2) wykazanie oszczędności energii w sposób obiektywny zgodny z dobrymi praktykami i aktualnym stanem wiedzy technicznej, poprzez wskazanie obligatoryjnego wskaźnika rezultatu, tj.: „Ilość zaoszczędzonej energii w wyniku realizacji projektu termomodernizacyjnego” wyrażanego w jednostce „MWh/rok” oraz efektu ekologicznego wyrażonego w procentowym zmniejszeniu emisji do powietrza.
3) Liczba egzemplarzy dostarczonych Zamawiającemu: 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (zapis w formacie pdf, Word oraz w aktywnym pliku Excel (xls) z aktywnymi formułami wyliczeń).
1) Projekt budowlano - wykonawczy - 5 egzemplarzy
2) Przedmiar robót - 2 egzemplarze
3) Kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze - sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze
II. Inne istotne warunki zamówienia:
1) wykazał się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w zakresie usług objętych niniejszym zapytaniem. Na potwierdzenie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzy usługi będące przedmiotem niniejszego zapytania lub podobnych - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego zapytania.
2) Na potwierdzenie wykonania wyżej wymienionych usług Wykonawca zobligowany jest przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług ujętych w wykazie (kserokopie dokumentów - referencje, protokoły odbioru). Zadania nie podparte dokumentami nie będą brane pod uwagę.
III. Kryterium wyboru oferty.
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zał. nr 1;
b) wypełniony i podpisany wykaz wykonanych usług –wg zał. nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie usług, o których mowa w wykazie.
c) Oświadczenie – zał. nr 3
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia (odwołania ogłoszenia o zamówieniu) bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. Powyższe nie uchybia możliwości zamknięcia zapytania ofertowego bez wybrania którejkolwiek oferty zgodnie z uprawnieniem określonym w art. 703 §1 KC.
IV. Sposób przygotowania oferty:
Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk
Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Jeziorach Wielkich