Przetargi

Wymiana stolarki okiennej w budynku gminnym w Siedlimowie w lokalach socjalnych i na korytarzu

RGK.271.31.2021

 

PROTOKÓŁ

z wyboru najkorzystniejszej

oferty zamówienia

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w budynku gminnym w Siedlimowie w lokalach socjalnych i na korytarzu
  2. Wartość zamówienia oszacowano w dniu 20.08.2021 r. na kwotę: 26.000,00 zł brutto.
  3. W dniu 25 sierpnia 2021 r. na stronie BIP Gminy Jeziora Wielkie zamieszczono zapytanie ofertowe na Wymiana stolarki okiennej w budynku gminnym w Siedlimowie w lokalach socjalnych i na korytarzu.
  4. Termin składania ofert upłynął w dniu 7 września 2021 r. o godzinie: 11:00.
  5. W wyznaczonym terminie ofertę złożyła niżej wymieniona firma:REMAR Sławomir Markier, ul. Ks. W. Kęsickiego 11, łączny koszt wymiany okien 25.442,81 zł brutto
  6. Wybrano ofertę złożoną przez firmę REMAR Sławomir Markier, ul. Ks. W. Kęsickiego 11, za kwotę: 25.442,81 zł brutto.

 Jeziora Wielkie, dnia 8.09.2021 r.

Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk

 

 

RGK.271.31.2021                                                                             Jeziora Wielkie, dnia 25.08.2021r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Gmina Jeziora Wielkie zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na usługę:

Wymiana stolarki okiennej w budynku gminnym w Siedlimowie w lokalach socjalnych i na korytarzu”

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

a)      Siedlimowo 58, 2 lokale socjalne

-  demontaż starej stolarki okiennej w lokalu numer 1 – 3 szt.

-  demontaż starej stolarki okiennej w lokalu numer 4 – 2 szt.

-  montaż nowej stolarki okiennej PCV w lokalu numer 1 – 3 szt.

-  montaż nowej stolarki okiennej PCV w lokalu numer 4 – 2 szt.

-  montaż parapetów zewnętrznych metalowych – 5 szt.

-  montaż parapetów wewnętrznych PCV – 5 szt.

-  wykonanie obróbek tynkarsko-murarskich wraz z malowaniem wnęk okiennych

-  wywóz i utylizacja odpadów

b)     Siedlimowo 58, korytarz

-  demontaż starej stolarki okiennej na korytarzu na I piętrze – 3 szt.

-  demontaż starej stolarki okiennej na parterze – 1 szt.

-  montaż nowej stolarki okiennej PCV na korytarzu na I piętrze – 3 szt.

-  montaż nowej stolarki okiennej PCV na parterze – 1 szt.

-  montaż parapetów zewnętrznych metalowych – 4 szt.

-  montaż parapetów wewnętrznych PCV – 4 szt.

-  wykonanie obróbek tynkarsko-murarskich wraz z malowaniem wnęk okiennych

-  wywóz i utylizacja odpadów

Każdy z oferentów wykona pomiary stolarki okiennej we własnym zakresie. Dostęp do lokalu numer 1 należy uzgodnić z lokatorem. Lokator zaproponował termin obmiarów na dzień 2 września 2021 r. w godzinach od 1500 do 1700. Dostęp do pozostałych pomieszczeń zapewnia Zamawiający w godzinach od 1000 do 1500.

Do w/w ofert należy dołączyć własną specyfikację cenową wraz ze szkicem stolarki. Okna należy wykonać z profilu 6-komorowego Avantgarde lub innego o zbliżonych parametrach.

2. Termin wykonania zamówienia:

od dnia podpisania umowy do dnia 30.10.2021r.

3. Sposób przygotowania i złożenia oferty:

1)     Ofertę należy złożyć na FORMULARZU OFERTY stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.

2)     Oferta może być złożona:

a)        pisemnie, w jednej zamkniętej kopercie,

UWAGA. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:

„Oferta cenowa na: Wymianę stolarki okiennej w Siedlimowie nie otwierać do dnia 9 września 2021 do godz. 11:15”.

(nazwa zamówienia)

3)     Ceny podane w formularzu ofertowym mają być wyrażone cyfrowo i słownie, mają być napisane w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.

4)     Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski.

5)  Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

6)  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

7)  Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

a)        Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

b)       podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

c)        podpisany projekt umowy (zlecenia) stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

4. Oferty częściowe.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający zastrzega prawo do zawarcia z Oferentem umowy w zakresie ograniczonym do tych elementów oferty częściowej, w odniesieniu do których oferta Oferenta będzie najbardziej korzystna, z uwzględnieniem ofer

5. Miejsce składania ofert:

Urząd Gminy Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie.

6. Termin składania ofert:

1)      Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 9.09.2021 r. do godz. 1100 w zaklejonej kopercie, siedzibie Zamawiającego. Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed upływem terminu wyznaczonego na jej składanie.

2)      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9.09.2021r. o godz. 1115 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 7.

7. Termin związania ofertą.

1)     Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

2)     Zamawiający rezerwuje sobie jednak prawo zwrócenie się do Wykonawców o przedłużenie terminu związania ofertą, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą o czas oznaczony, jednak nie dłuższy niż 60 dni.

8. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami :

CENA, waga: 100 %

Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona w sposób następujący:

PC ----- X 100 pkt.

gdzie:

Pc punkty za cenę,

CF najniższa cena spośród badanych ofert, CB cena badanej oferty,

Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.

Zamawiający po dokonaniu oceny złożonych ofert, powierzy realizację zamówienia Oferentowi, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a następnie prześle wyniki konkursu ofert do wszystkich oferentów, a także umieści je na swojej stronie internetowej i w swojej siedzibie.

10. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest:

Pan Bartosz Przybylski - tel. 52 3187220 wew. 40,

11. Po wyborze najkorzystniejszej oferty w terminie nie krótszym niż 5 dni, zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, UMOWĘ w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.

12. Pozostałe postanowienia i informacje            

 
   
1) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść i warunki zaproszenia do złożenia oferty. Dokonaną zmianę Zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

2) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku gdy najkorzystniejsza oferta przedstawia cenę wyższą, niż Zamawiający jest w stanie zapłacić.

 

W załączeniu:

  1. Wzór FORMULARZA OFERTY
  2. Oświadczenie wykonawcy
  3. Wzór umowy

 Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 sierpnia 2021 12:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Ossowski
Ilość wyświetleń: 341
08 września 2021 08:14 (Mirosław Ossowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 września 2021 08:06 (Mirosław Ossowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 sierpnia 2021 13:00 (Mirosław Ossowski) - Dodanie załącznika [zaproszenieoknasiedlimowo_zalaczniki_13.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany