Protokół
z wyboru oferty na zakup platformy dla osób niepełnosprawnych.
W wyniku przeprowadzonego postępowania zakupowego w dniu 7 lutego 2023 r. ostateczne oferty na zakup platformy dla osób niepełnosprawnych złożyły niżej wymienione firmy:
Oferta nr 1
ZME BAJPAX Sp. z o.o. 42-270 Nieznanice, ul. Mostowska 3
Ostateczna cena: 44.280,00 zł brutto
Oferta nr 2
KON – WIND Jan Łuczak, 62-510 Konin, ul. 11 Listopada 19
Ostateczna cena: 43.050,00 zł brutto
Oferta nr 3
Lifts4U Konrad Mrówka, ul. Częstochowska 34c
42-130 Wręczyca Wielka
Ostateczna cena: 49.815,00 zł brutto
Wybrano ofertę złożoną przez firmę: KON – WIND Jan Łuczak, 62-510 Konin, ul. 11 Listopada 19, za cenę: 43.050,00 zł brutto.
Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk
W związku z tym, że Zamawiający zastrzegł możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert, Zamawiający zaprasza Oferentów w ramach negocjacji do zlożenia dodatkowej oferty pod warunkiem, że zaoferowana cena nie może być wyższa od ceny oferty złożonej w dniu 6.02.2023 r.
Zamawiający wyznacza termin złożenia ostatecznej oferty na: Zakup platformy dla osób niepełnosprawnych do dnia 7 lutego 2023 r. do godziny 12:00 na adres e-mail: przetargi@jeziorawielkie.pl , w temacie proszę wpisać oferta ostateczna . Jednocześnie Zamawiający informuje, że w budżecie Gminy Jeziora Wielkie zostały zabezpieczone środki finansowe na: Zakup platformy dla osób niepełnosprawnych w wysokości: 50.000,00 zł.
Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk
Zamieszczono protokół z otwarcia ofert w załaczniku w formacie JPG.
Jeziora Wielkie, dnia 24.01.2023
RGK.271.9.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Jeziora Wielkie zaprasza do złożenia oferty na: Zakup platformy dla osób niepełnosprawnych w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż kwota 130.000 zł
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO.
Gmina Jeziora Wielkie,
Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie tel. 523187220, e-mail: przetargi@jeziorawielkie.pl
NIP 5571697215 REGON 092350837
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo Zamówień Publicznych (na podstawie art.2 ust. 1 pkt 1).
3.WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
45313000-4 Instalowanie wind i ruchomych schodów
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1) Przedmiotem zamówienia jest: Zakup platformy dla osób niepełnosprawnych.
2) Platforma zamontowana będzie przy schodach na zewnątrz budynku Urzędu Gminy Jeziora Wielkie. Przeznaczeniem podstawowym platformy będzie transport osoby na wózku inwalidzkim.
3) Platforma powinna być wykonana zgodnie z Dyrektywą maszynową 2006/42/WE, powinna posiadać świadectwo badania typu WE oraz deklarację zgodności wg Dyrektywy maszynowej 2006/42/WE. Platforma musi posiadać wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej. Dane techniczne:
Udźwig |
385 kg lub 3 osoby |
Moc |
1,5 kW |
Prędkość podróżowania |
0,06 m/s |
Zasilanie |
230V ~50Hz |
Napęd |
śrubowy |
Wymiary platformy |
900 x 1400 mm, |
Maksymalna wysokość podnoszenia |
do 2000 mm |
Otwieranie drzwi |
ręczne |
Podszybie lub rampa |
60 mm |
Głośność |
poniżej 50 dB |
Okres gwarancji |
24 miesiące |
a) rampa ułatwiająca najazd z antypoślizgowym podłożem
b) odpowiednie poręcze i barierki zabezpieczające
c) blokada z opcją STOP.
d) poręcze bezpieczeństwa na platformie i rampy najazdowe otwierane i zamykane tylko na poziomach przystanków od strony wjazdu i wyjazdu
e) opuszczanie awaryjne – ręczne
f) ilość przystanków 2,
g) konstrukcja malowana na kolor uzgodniony z zamawiającym,
h) szerokość drzwi – 900 mm
4) Wykonawca zobowiązany jest wykonać instalację elektryczną z instalacji wewnętrznej a także wszelkie inne prace związane z montażem platformy.
5) Platforma musi posiadać wszelkie wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej, w tym decyzję Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na eksploatację platformy.
6) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres min. 24 m-ce licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
7) W celu prawidłowej wyceny Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonać właściwych pomiarów.
8) Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu dokumentację wykonawczą, uzyska na własny koszt decyzję (świadectwo, zaświadczenie) dopuszczenia platformy do użytkowania przez wymagane instytucje (m. in. Urząd Dozoru Technicznego) oraz będzie brał udział przy badaniu rejestracyjnym UDT.
9) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia przeszkoli min. 2 osoby wskazane przez Zamawiającego z zakresu obsługi zamontowanej platformy.
10) Dostarczony przedmiot zamówienia, wbudowane materiały stanowiące przedmiot zamówienia będą fabrycznie nowe oraz kompletne, najwyższe gatunkowo, pochodzić będą z bieżącej produkcji i posiadać parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia nie może pochodzić z żadnych pokazów, nie będzie także obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego i europejskiego.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 31.03.2023 r.
6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i kadrowy niezbędny do wykonania zamówienia,
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Spełnienie warunków udziału w postepowaniu, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczenia Wykonawcy w formularzu ofertowym oraz dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW:
1) Formularz ofertowy (zał. 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.
2) Karty urządzenia zawierające jego charakterystykę techniczną.
3) Referencje poświadczające dostawę i montaż minimum 3 urządzeń o parametrach technicznych wskazanych w niniejszym zapytaniu.
8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i powinna być sporządzona w języku polskim.
3) Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania
4) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
5) Oferta oraz wymagane formularze, składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
6) Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
7) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty: oświadczenia, załączniki i inne, o których mowa w zapytaniu. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione.
8) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami, zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
10. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
1) Ofertę należy złożyć do dnia 6 lutego 2023 r. do godziny 9:00.
a) pocztą elektroniczną na adres: przetargi@jeziorawielkie.pl
b) Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.
c) W tytule przesyłanej elektronicznie oferty należy wpisać: „Zakup platformy dla osób niepełnosprawnych”
d) Otwarcie ofert w dniu 6 lutego 2023 r. godz. 9:05 w Urzędzie Gminy Jeziora Wielkie 36, pokój numer 7.
11. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1) Cena oferty oznacza cenę zaproponowaną przez Wykonawcę za realizację zamówienia. Zostanie ona określona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1).
2) Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto (w PLN) dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i słownym, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. W razie rozbieżności wiążącą jest cena podana słownie.
3) Obowiązkiem Wykonawcy jest prawidłowe ustalenie podatku VAT.
4) Każdy z wykonawców może podać tylko jedną cenę za realizację zamówienia.
5) Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania.
12. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
1) Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
a) oferta spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem,
b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie. 2)
2) Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny, tj.: cena ofertowa brutto za całość zamówienia – waga 100%.
a) Zamawiający porówna i oceni oferty, według następującego wzoru matematycznego:
Liczba punktów = (Cena najtańszej oferty x 100 pkt)/ Cena ocenianej oferty
b) Cena ofertowa winna zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją zamówienia.
3) Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą najniższą cenę ofertową brutto.
4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
5) Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe
13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1) Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie – wg. wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 2
2) Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
3) Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przesłane w formie notatki służbowej z przeprowadzonego postępowania pocztą elektroniczną do Wykonawców uczestniczących w postępowaniu.
4) O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
5) W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający, może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny
14.INFORMACJA O SPOSOBIE ROZLICZANIA MIĘDZY STRONAMI:
Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe dokonywane będą wyłącznie w PLN.
Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi w formie polecenia przelewu po odbiorze przedmiotu zamówienia w terminie do 21 dni od otrzymania faktury, na numer rachunku bankowego wskazanego w treści faktury.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.
Lista załączników:
Zał. Nr 1 - Formularz ofertowy.
Zał. Nr 2 – Umowa- projekt
Z up. Wójta
Beata Dobrochowska
Sekretarz Gminy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Jeziorach Wielkich