Przetargi

Zapytanie ofertowe numer 2 na: Wykonanie usługi artystycznej – murali na budynkach: urzędu gminy, hali sportowej i szkoły podstawowej w Jeziorach Wielkich

PROTOKÓŁ

z wyboru najkorzystniejszej

oferty zamówienia

 

1.       Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie usługi artystycznej – murali na budynkach: urzędu gminy, hali sportowej i szkoły podstawowej w Jeziorach Wielkich.

2.       Wartość zamówienia oszacowano w dniu 20.03.2023 r. na kwotę: 60.000,00 zł brutto.

3.       W dniu 31 marca 2023 r. na stronie BIP Gminy Jeziora Wielkie zamieszczono zapytanie ofertowe na wykonanie usługi artystycznej – murali na budynkach: urzędu gminy, hali sportowej i szkoły podstawowej w Jeziorach Wielkich.

4.       Termin składania ofert wskazano do dnia 5 kwietnia 2023 r. do godziny: 10:00.

5.       W wyznaczonym terminie oferty złożyły niżej wymienione firmy:

1)      Wallart – Tomasz Smieszkoł, Brata Alberta 2c/2, 05-075 Warszawa, cena brutto za 1m2 148 zł x 400,00 m2 = 59.200,00 zł,

2)      Kolorat Dominik Rutkowski, 42-500 Będzin, ul. Cynkowa 21F/2, cena brutto za 1m2 125 zł x 400,00 m2 = 50.000,00 zł,

3)      WAKEUP Marcin Budziński ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 15/5A, 80-230 Gdańsk cena brutto za 1m2 155 zł x 400,00 zł/m2 = 62.000,00 zł,

4)      Grupa RW Sp. z o.o. Biuro Warszawa ul. Walecznych 56/1, 03-926 Warszawa, cena brutto za 1m2 193,73 zł x 400,00 m2 = 77.492,00 zł,

5)      OKSDM Przemysław Wójcik, ul. Brzeska 63, 49-305 Żłobizna, cena brutto za 1m2 99,75 zł x 400,00 m2 = 39.900,00 zł,

6.      Wybór oferenta na podstawie kryterium najniższa cena.

7.       Na podstawie przyjętego kryterium wyboru oferty najwyższą ocenę uzyskała oferta złożona przez firmę: OKSDM Przemysław Wójcik, ul. Brzeska 63, 49-305 Żłobizna z którą Zamawiający zawrze umowę.

 

Jeziora Wielkie, dnia 5.04.2023 r.

Z up. Wójta
Beata Dobrochowska
Sekretarz Gminy

 

 

Jeziora Wielkie, dnia 31.03.2023 r.

Gmina Jeziora Wielkie

88-324 Jeziora Wielkie 36

Tel./fax. 52 3187220

e-mail: gmina@ug.jeziorawielkie.pl

 

Znak sprawy RGK 271.12.1.2023

                                                               ZAPYTANIE OFERTOWE

1.      Gmina Jeziora Wielkie zaprasza do złożenia oferty na: Wykonanie usługi artystycznej – murali na budynkach: urzędu gminy, hali sportowej i szkoły podstawowej w Jeziorach Wielkich.

2.      Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie murali o łącznej powierzchni do 400m2 na ścianach zewnętrznych urzędu gminy, hali sportowej i szkoły podstawowej w Jeziorach Wielkich, w ofercie należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do wykonania murali, farby, podkłady malarskie, rusztowania, zabezpieczenie powierzchni nie malowanych. W ofercie należy uwzględnić wykonanie na ścianie szczytowej budynku hali napisu: HALA SPORTOWA W JEZIORACH WIELKICH wraz z herbem Gminy Jeziora Wielkie. Murale w formie figur geometrycznych wielobarwnych z konturem lub wycieniowane w środku, by dawały wrażenie trójwymiarowości według załączonego przez Zamawiającego do zapytania ofertowego projektu. Wykonawca w terminie do 3 dni od daty wyboru oferty a przed zawarciem umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny murali wraz z obliczeniem powierzchni murali odrębnie dla każdego z 3 budynków. Łączna powierzchnia nie może przekraczać 400m2.

3.      Zamawiający wymaga wykonania murali w terminie do dnia 22 maja 2023 r.

4.      Wymagany minimalny okres gwarancji 60 miesięcy.

5.      Do oferty należy załączyć przynajmniej trzy poświadczenia wykonanej wyłącznie na elewacjach zewnętrznych budynków o podobnym zakresie usługi  wraz z dokumentacją fotograficzną.

6.      Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 5 kwietnia 2023 r. do godziny: 10:00 na adres e-mail: przetargi@jeziorawielkie.pl w temacie proszę wpisać: Oferta nr 2 na wykonanie usługi artystycznej – murali na budynkach: urzędu gminy, hali sportowej i szkoły podstawowej w Jeziorach Wielkich.

7.      Termin otwarcia ofert 5.04.2023 r. o godzinie 10:05 w Urzędzie Gminy Jeziora Wielkie pokój numer 7 (parter).

8.      Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów ofert.

9.      Sposób oceny i dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty:

Cena – 100%

10.  Warunki płatności: do 14 dni od daty protokólarnego odbioru robót.

11.  Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Pan Mirosław Ossowski tel. 52 3187220 wew. 57

12.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia zapytania ofertowego dotyczącego wyboru wykonawcy bez podania przyczyny. 

13.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert w terminie przez siebie wskazanym.

14.  Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Niezależnie od wyniku postępowania, Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 31 marca 2023 11:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Ossowski
Ilość wyświetleń: 216
05 kwietnia 2023 14:12 (Mirosław Ossowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 marca 2023 11:33 (Mirosław Ossowski) - Dodanie załącznika [hala_5.png] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 marca 2023 11:33 (Mirosław Ossowski) - Dodanie załącznika [hala_4.png] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany