Przetargi

Zapytanie cenowe na wykonanie kompleksowej obsługi technicznej i gastronomicznej

Zapytanie cenowe

Na wykonanie kompleksowej  obsługi technicznej i gastronomicznej

Wielkiego Festynu Pomidorowego w dniu 13 sierpnia 2023 r.

Koncerty artystów: Defis i Damian Holecki

 

Zamawiający: Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Jeziorach Wielkich

   Jeziora Wielkie 98, 88-324 Jeziora Wielkie, tel. 52 3187282 .

 

Wymagania do prowadzenia gastronomii i sprzedaży piwa (bez lodów i gofrów).

 

1 Wymogi minimum:

- 800 miejsc siedzących zadaszonych parasolami

- 5 punktów gastronomicznych

- 10 nalewaków piwnych

Cena piwa adekwatna do średnich cen rynkowych,

- ceny potraw gastronomicznych muszą mieścić się w granicach średnich cen rynkowych na podobnych imprezach.

  (usługa na wyłączność)- na gruntach będących w zarządzeniu organizatora.

 

W skład usługi technicznej wchodzą następujące zadania:

1.    Zabezpieczenie ochrony w godzinach 18:30 - 1:30, (w godzinach 18:30-22:00 impreza masowa - minimum 35 agentów ochrony), po godz. 22:00 – 20 agentów ściśle współpracujących z organizatorem.

2.    Zabezpieczenie 12 sanitariatów (w tym 1 tzw. VIP) dostarczone dzień przed imprezą i ustawione w miejscach wskazanych przez organizatora. Przy sanitariatach muszą być umieszczone 2 umywalki do mycia rąk.

3.    Zabezpieczenie agregatu(ów) prądotwórczego, estradowego z właściwymi zabezpieczeniami, (nie dopuszcza się agregatów budowlanych) o łącznej mocy minimum 370 kVA, ustawionego i gotowego do pracy w godzinach 8:00 -2:00 dnia następnego, organizator wyznacza miejsce ustawienia agregatu(ów). Z agregatu(ów) zasilana będzie technika sceny, gastronomia, stoiska organizatora z lodami i goframi.

4.    Scena, nagłośnienie, oświetlenie i ogrodzenie

 

      NAGŁOŚNIENIE

-        nagłośnienie estradowe, co najmniej 12000 wat na stronę system liniowy

 

      FOH :

-         Mikser cyfrowy 32-kanałowy renomowanej marki

 

        MON :

-     konsoleta wyłącznie dla potrzeb muzycznych zespołów (możliwość wczytania presetu)

-     odtwarzacz CD

-     minimum 4 monitory odsłuchowe na podłodze

-     4 mikrofony bezprzewodowe Shure BETA 58

-     zestaw mikrofonów instrumentalnych

-     4x D BOX

 

 

 

 

      SCENA:

-     zapewnienie stabilnej, suchej, zadaszonej, osłoniętej siatkami z tyłu i na bokach sceny o wymiarach min. 10m x 8m wraz ze stabilnymi schodami po obu jej stronach; zaplecze sceniczne będzie odgrodzone od publiczności płotkami ochronnymi uniemożliwiającymi dostęp osób postronnych, miejsce na reklamę na scenie i w obejściu pozostaje do dyspozycji organizatora,

-     umożliwienie odbycia próby akustycznej na 10 minut przed rozpoczęciem koncertu zespołu,

-     w dniu imprezy w godzinach 8:00-10:00 scena udostępniona dla organizatora w celu wykonania dekoracji.

 

      Oświetlenie  Sceniczne

- min. 6 sztuk PCT 1000 wat lub oświetlenie typu led

- min. 2 sztuki Blinder

- min. 6 sztuk ruchomych głów beam lub spot

- min. 6 sztuk ruchomych głów wash

- min.10 sztuk paneli led

- min. 8 sztuk Sun Strip active

- wytwornica dymu + wentylator

- konsola oświetleniowa obsługująca wszystkie urządzenia

 

      OGRODZENIE

      - Barierki ciężkie i lekkie ogradzające zaplecze dla artystów, scenę i strefę VIP
      (ok. 80m ogrodzenia)

 

Zasilanie:

Cały system (aparatura nagłośnieniowa + mikser frontowy + sprzęt muzyków) musi być zasilany z tego samego źródła, umożliwiającego odpowiedni pobór mocy – adekwatnie do potrzeb zainstalowanej aparatury. Zarówno w przypadku zasilania jednofazowego, jak też trójfazowego, bezwzględnie wymagana jest instalacja z dodatkowym przewodem ochronnym. Dla zasilania z jednej fazy jest to: faza, zero robocze i ziemia. Dla trójfazowego: trzy fazy, zero robocze i ziemia. Do zasilenia sprzętu muzyków potrzebne są na scenie cztery punkty zasilania, zabezpieczone po 16A każdy. Urządzenia zasilające – piony, rozdzielnie i podrozdzielnie, muszą posiadać aktualne atesty, dopuszczające je do eksploatacji.

 

Zaplecze i obsługa artystów:

- Przygotowanie obsługi cateringowej artystów oraz dwóch 2 garderób (namiotów) wyposażonych w:

a) lustro, krzesła i stolik,

b) napoje zimne (Coca Cola i Sprite), napoje energetyczne, sok pomarańczowy, wodę mineralną (gazowaną i niegazowaną),

c) napoje ciepłe (kawa i herbata) oraz dodatki (cytryna, mleko i cukier),

d) catering (półmisek kanapek przed koncertem oraz ciepły posiłek po koncercie) Defis i Damian Holecki

- Zapewnienie opieki nad artystami.

 

Sponsoring:

Przygotowanie posiłków regeneracyjnych dla firmy ochroniarskiej i Straży Pożarnej w ilości łącznie 50 porcji.

 

 

Postanowienia Końcowe

 

Oferty pisemne należy składać do dnia 11.05.2023 r. do godziny 10:45
w biurze Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Jeziorach Wielkich.
W tym samym dniu o godz. 11.00 nastąpi otwarcie ofert i wyłonienie najkorzystniejszej.

 

Po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający podpisze stosowne umowy
z wybranym oferentem w ciągu 14 dni od dnia rozstrzygnięcia.

 

W przypadku identycznych kwot oferenci którzy złożyli najniższe ceny składają je ponownie na piśmie w czasie 30 minut po ogłoszeniu wyników.

 

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Jeziorach Wielkich

Krzysztof Zwoliński

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 kwietnia 2023 11:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Ossowski
Ilość wyświetleń: 211
14 kwietnia 2023 11:49 (Mirosław Ossowski) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany