ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający :
1. Pełna nazwa zamawiającego :
Szkoła Podstawowa w Wójcinie im. Powstańców Wielkopolskich,
2. Adres :
Wójcin 59, 88-324 Jeziora Wielkie
3. e-mal: pspwojcin@interia.pl
4. Numer telefonu : 523187 311
II. Sposób udzielenia zamówienia Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzone jest w formie zapytania ofertowego umieszczonego na stronie internetowej http://www.bip.jeziorawielkie.pl Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł., udzielenia niniejszego zamówienia dokonano poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych .
III. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkole Wójcin w roku 2024 w okresie od 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. z wyłączeniem ferii zimowych, wakacji, świąt i dni wolnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, co zostanie potwierdzone dołączonym do oferty zał. Nr 2.
2. Wykonawca zobowiązany jest dysponować minimum 1 środkiem transportu przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności przez państwowego Inspektora Sanitarnego. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Potwierdzenie dołączonym załącznikiem Nr 3.
3. Wymagania w zakresie klauzul społecznych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w liczbie 4 osób w okresie realizacji zamówienia. Oferent winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków zamówienia na podstawie art. 96 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych – oświadczenie stanowi załącznik Nr 4.
4. W ramach czynności kontrolnych, prowadzonych w trakcie realizacji zamówienia, zamawiający jest uprawniony w szczególności do:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu następujące dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w punkcie 1):
oświadczenie wykonawcy dotyczące wymagań określonych przez zamawiającego w punkcie 1, w związku z treścią art. 29 ust. 4 pkt 1-4 ustawy Pzp.
Ponadto oferta winna zawierać:
1. Decyzję / zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektor Sanitarnego zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem.
2. Decyzję / zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektor Sanitarnego o pozytywnym przejściu pojazdów przewożących posiłki lub protokół kontroli pojazdów przewożących posiłki.
3. Przykładowy jadłospis obejmujący okres dwóch tygodni uwzględniający wymogi kaloryczne posiłków, urozmaicenie posiłków.
V. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być sporządzone w języku polskim.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie przedstawiać propozycji alternatywnych.
3. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane oraz spięte w sposób zapobiegający zdekompletowaniu i podpisane przez Wykonawcę.
4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo)musi być przedstawione w formie oryginału.
5. Oferta musi być złożona w opakowaniu nieprzejrzystym i zamkniętym, opatrzona napisem ”Oferta na dożywianie dzieci w szkole w Wójcinie gmina Jeziora Wielkie w roku 2024” oraz powinna być opatrzona nazwą i adresem Wykonawcy wraz z numerami telefonów.
6. Oferty należy składać na drukach stanowiących załącznik nr 1. Do oferty należy dołączyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2., nr 3, nr 4. Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.
VI. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
VII. Kryteria oceny ofert .
1. Do oceny ofert zakwalifikowanych jako Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny .
2. Kryteriami oceny są :
- cena (łączna wartość obiadów brutto z podatkiem VAT) - waga 100%
3. Do porównania i oceny ofert za kryterium “cena” zostanie zastosowany następujący wzór :
najniższa cena oferty brutto
C= -------------------------------------- X 100 %.
cena brutto oferty badanej
przyjmuje się, że 100% = 100 pkt.
VIII. Termin i miejsce składania ofert. Oferty należy składać w Szkole Podstawowej w Wójcinie im. Powstańców Wielkopolskich, Wójcin 59, 88-324 Jeziora Wielkie terminie do dnia 12 grudnia 2023 r. do godziny 10.00 (data wpływu do szkoły).
IX. Postanowienia końcowe :
W sprawach nie unormowanych niniejszym zaproszeniem do składania ofert mają
zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego .
Wójcin, dnia 5.12.2023 r.
Dyrektor Szkoły
Paweł Politowski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Jeziorach Wielkich