Jeziora Wielkie, 26 kwietnia 2023 r.
WÓJT GMINY JEZIORA WIELKIE
Ogłasza nabór nr 1/2023 na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego – podinspektora ds. obronności, p.poż i obsługi informatycznej w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Gminy Jeziora Wielkie.
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie minimum średnie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań z zakresu obsługi informatycznej
2) obywatelstwo polskie,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
4) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) doświadczenie zawodowe- staż pracy minimum 6 m-cy
7) umiejętność pracy w zespole, umiejętność sprawnej organizacji pracy,
2. Wymagania dodatkowe:
Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności z zakresu:
1) ustawa kodeks postępowania administracyjnego,
2) ustawa o samorządzie gminnym,
3) ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
4) ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
5) ustawa o ochronie przeciwpożarowej,
6) ustawa o ochronie informacji,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zagadnienia związane informatyką ( obsługa i sprawowanie nadzoru nad infrastrukturą informatyczną), ochroną danych osobowych, dostępie do informacji publicznej z obronnością, zarządzaniem kryzysowym i ochroną p-poż.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. List motywacyjny,
2. Życiorys – curriculum vitae,
3. Kwestionariusz osobowy*,
4. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie,
5. Oświadczenia*
a) zapoznaniu się z aktualnym regulaminem naboru,
b) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
c) braku prawomocnego orzeczenia w przedmiocie skazania za przestępstwo popełnione umyślnie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
d) Informacja o kontaktowym numerze telefonicznym.
5. Dokumenty dodatkowe – kserokopie:
1) Referencji,
2) Świadectw pracy,
3) Zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
4) Innych dokumentów potwierdzających przydatność do pracy na danym stanowisku.
6. Termin składania dokumentów aplikacyjnych upływa 12 maja 2023 r. o godz. 14.00.
7. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
8. Informacje o warunkach pracy na stanowisku:
1) usytuowanie stanowiska pracy: budynek dwukondygnacyjny, schody,
2) czas pełen wymiar, przeciętnie 40 – godzin tygodniowo,,
3) bezpośredni kontakt z interesantami, wyjazdy służbowe wg potrzeb pracodawcy.
U w a g i !
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kancelarii Urzędu Gminy w Jeziorach Wielkich lub przesłać drogą pocztową w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru nr 1/2023 na stanowisko pracownika samorządowego podinspektora ds. obronności, p.poż i obsługi informatycznej w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich – Urzędu Gminy Jeziora Wielkie.” na adres Urząd Gminy w Jeziorach Wielkich, Jeziora Wielkie 36, 88 – 324 Jeziora Wielkie.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy w Jeziorach Wielkich po upływie terminu do ich składania nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne opublikowana zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.jeziorawielkie.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Jeziorach Wielkich.
*Kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczeń o zapoznaniu się z aktualnym regulaminem naboru , o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji i o braku prawomocnego orzeczenia w przedmiocie skazania za przestępstwo popełnione umyślnie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych pobrać można ze strony internetowej bip.jeziorawielkie.pl
Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Jeziorach Wielkich