Przetargi

Przetarg rozstrzygniety na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru oraz nadzoru geodezyjnego nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury technicznej w Gminie Jeziora Wielkie poprzez przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Gaj i rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Wójcin.

tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
zamawiający: Gmina Jeziora Wielkie
zamówienie na: pełnienie obowiązków inspektora nadzoru oraz nadzoru geodezyjnego nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury technicznej w Gminie Jeziora Wielkie poprzez przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Gaj i rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Wójcin.
nr sprawy: RGK 341-12/09
wartość: poniżej 14.000 euro
termin składania ofert: 23 lipca 2009  12:00
wynik postępowania: Wynik postępowania w pliku do pobrania poniżej  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Przetarg nieograniczony na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru oraz nadzoru geodezyjnego nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury technicznej w Gminie Jeziora Wielkie poprzez przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Gaj i rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Wójcin.

Numer ogłoszenia: 224418 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jeziora Wielkie , Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187220, faks 052 3187440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru oraz nadzoru geodezyjnego nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury technicznej w Gminie Jeziora Wielkie poprzez przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Gaj i rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Wójcin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru oraz nadzoru geodezyjnego nad realizacją zadania Poprawa infrastruktury technicznej w Gminie Jeziora Wielkie poprzez przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Gaj i rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Wójcin w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej. 2. Zakres rzeczowy robót - pełnienie obowiązków inspektora nadzoru i nadzoru geodezyjnego nad realizacją: a) przebudowy stacji uzdatniania wody w miejscowości Gaj branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - nadzór nad wykonawstwem prac zgodnie ze specyfikacją techniczną, projektem budowlanym i przedmiarem robót budowlanych, b) budową sieci wodociągowej w miejscowości Wójcin - branża budowlana i sanitarna w zakresie budowy wodociągów - nadzór nad wykonawstwem prac zgodnie ze specyfikacją techniczną, projektem budowlanym i przedmiarem robót c) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie inwentaryzacji wydane na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności pod uwagę będą brane oferty wykonawców: a) wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, energetycznych. potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa (należy załączyć dokumenty potwierdzające przynależność do Izby). c) dysponują osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie inwentaryzacji wydane na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne. 3. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 1 do specyfikacji 2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (wymogi określa w Rozdz. VIII pkt 2 b niniejszej specyfikacji), wg załącznika nr 2 do specyfikacji, c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wymogi określa w Rozdz. VIII pkt 2 b niniejszej specyfikacji), d) wykazu ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu powierzonego im zadania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jeziora Wielkie 36 88-324 Jeziora Wielkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, pok. nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 5 sierpnia 2009
Dokument wytworzony przez: Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mirosław Ossowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 kwietnia 2011 13:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksander Mielcarek
Ilość wyświetleń: 1995
11 kwietnia 2011 13:39 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [siwz_insperktor.doc] do dokumentu.
11 kwietnia 2011 13:38 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyniku_postepowania_nadzor.doc] do dokumentu.
11 kwietnia 2011 13:37 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany