Przetargi

Przetarg rozstrzygnięty na modernizację drogi gminnej Kościeszki - Rzeszynek o długości 0,945 km.

tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
zamawiający: Gmina Jeziora Wielkie
zamówienie na: Przetarg nieograniczony na modernizację drogi gminnej Kościeszki - Rzeszynek o długości 0,945 km.
nr sprawy:
wartość: poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 Pzp
termin składania ofert: 23 lipca 2009  10:45
wynik postępowania: Wynik postępowania w pliku do pobrania poniżej 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Przetarg nieograniczony na modernizację drogi gminnej Kościeszki - Rzeszynek o długości 0,945 km.

Numer ogłoszenia: 214268 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jeziora Wielkie , Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187220, faks 052 3187440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na modernizację drogi gminnej Kościeszki - Rzeszynek o długości 0,945 km

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane polegające na: 1. Odtworzenie trasy w terenie równinnym w km 0+000 - 0+945 oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 2. Profilowanie istniejącego podłoża za pomocą równiarki samojezdnej wraz z zagęszczeniem podłoża za pomocą walca stalowego pod projektowane warstwy konstrukcyjne - 945,0 x 3,70 + 25,0 (rozjazd) = 3521,5 m2 3. Uzupełnienie ubytków w nawierzchni masą min. - asfaltową (ręcznie) 4. Oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej szczotką mechaniczną z odrzuceniem zanieczyszczeń na pobocze. Powierzchnia zanieczyszczeń 80%. 5. Mechaniczne wykonanie warstwy profilowej wzmacniającej gr. 3 cm z masy min. - asfaltowej 6. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki min. - asfaltowej o gr. 3 cm 7. Formowanie poboczy przy użyciu koparki - 945 m x 0,08 m x 2 m = 151,2 m3 8. Zagęszczenie poboczy zagęszczarką - 945 m x 0,08 m x 2 m = 151,2 m3 9. Plantowanie powierzchni poboczy - 1890,0 m2 10. Odtworzenie rowu po stronie prawej przy studni melioracyjnej w km 0+910 na długości 20 m w każdą stronę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie tych warunków..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji 2. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, oraz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat minimum trzech robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6. kosztorys ofertowy - zgodnie z przedmiarem robót, 7. zatwierdzony wzór umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:45, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Jeziora Wielkie pok. Nr 1 (sekretariat) nie później niż do dnia 23 lipca 2009 roku do godz. 10:45.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23 lipca 2009
Dokument wytworzony przez: Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mirosław Ossowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 kwietnia 2011 13:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksander Mielcarek
Ilość wyświetleń: 1856
11 kwietnia 2011 13:50 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [plan_sytuacyjny.jpg] do dokumentu.
11 kwietnia 2011 13:49 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [opis__techniczny.doc] do dokumentu.
11 kwietnia 2011 13:47 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [obliczenie_ilosci_robot.doc] do dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany