Przetargi

Przetarg rozstrzygniety na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów społeczno-kulturalnych i rekreacyjnych w Jeziorach Wielkich, Przyjezierzu na terenie gminy Jeziora Wielkie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.

tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
zamawiający: Gmina Jeziora Wielkie
zamówienie na: pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów społeczno-kulturalnych i rekreacyjnych w Jeziorach Wielkich, Przyjezierzu na terenie gminy Jeziora Wielkie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
nr sprawy: RGK 341-2/2010
wartość: poniżej 14.000 euro
termin składania ofert: 25 stycznia 2010  10:45
wynik postępowania: Wynik postępowania w pliku do pobrania poniżej  

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NUMER RGK 341 – 2/2010 - usługi

Przetarg nieograniczony na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów społeczno-kulturalnych i rekreacyjnych w Jeziorach Wielkich, Przyjezierzu na terenie gminy Jeziora Wielkie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
Numer ogłoszenia: 7870 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jeziora Wielkie , Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187220, faks 052 3187440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. Przebudowa obiektów społeczno-kulturalnych i rekreacyjnych w Jeziorach Wielkich, Przyjezierzu na terenie gminy Jeziora Wielkie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania „Przebudowa obiektów społeczno-kulturalnych i rekreacyjnych w Jeziorach Wielkich, Przyjezierzu na terenie gminy Jeziora Wielkie” w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej.

  2. Zakres rzeczowy robót – pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją:

    1. Rozbudowa i remont bazy lokalowej Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Jeziorach Wielkich obejmuje:

  1. Roboty remontowe dachu

  2. Roboty zewnętrzne – elewacja (stolarka okienna, drzwiowa, remont wejścia do budynku)

  3. Roboty remontowe wewnętrzne

  4. Dobudowanie nowej części budynku i wejścia

  1.  
    1. Remont obiektu zaplecza turystycznego Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Przyjezierzu obejmuje:

  1. Wymianę pokrycia dachowego

  2. Instalację elektryczną

  3. Stolarkę okienną i drzwiową

  4. Ścianki działowe, tynki, okładziny wewnętrzne, roboty malarskie wewnętrzne

  5. Podłoża, posadzki, podłogi

  6. Elewację

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.00.00.00-7,

45.21.00.00-2,

45.26.27.00-8,

45.45.30.00-7,

45.26.12.00-6,

45.42.00.00-7,

45.42.11.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone

w art. 22 ust 1 ustawy, tj.:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także

dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia;

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności

pod uwagę będą brane oferty wykonawców:

a) wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli

odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności

gospodarczej;

b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi

w specjalnościach:

konstrukcyjno-budowlanej,

instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,

wodociągowych i kanalizacyjnych,

instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, energetycznych.

potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa

(należy załączyć dokumenty potwierdzające przynależność do Izby).

3. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych

w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane

oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją

dokumentów.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy – załącznik nr 1 do

specyfikacji

2. DOKUMENTY potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1

ustawy:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do

ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie

do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

b) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w

wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji

niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich

czynności, (wymogi określa w Rozdz. VIII pkt 2 b niniejszej specyfikacji), wg

załącznika nr 2 do specyfikacji,

c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają

wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich

uprawnień (wymogi określa w Rozdz. VIII pkt 2 b niniejszej specyfikacji),

d) wykazu ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu powierzonego im

zadania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.

Uwaga:

Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2 niniejszego rozdziału należy

przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ( każda zapisana strona ) za

zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, pok. nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, pok. nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja inwestycji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

Jeziora Wielkie, dnia 11 stycznia 2010 r.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 35 stycznia
Dokument wytworzony przez: Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mirosław Ossowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 kwietnia 2011 13:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksander Mielcarek
Ilość wyświetleń: 1543
12 kwietnia 2011 13:15 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [siwz_insperktor.doc] do dokumentu.
12 kwietnia 2011 13:14 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyniku_postepowania_insp.doc] do dokumentu.
12 kwietnia 2011 13:14 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany