Przetargi

Przetarg rozstrzygniety na przebudowę obiektów społeczno-kulturalnych i rekreacyjnych w Jeziorach Wielkich, Przyjezierzu na terenie gminy Jeziora Wielkie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3. Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.

 

tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
zamawiający: Gmina Jeziora Wielkie
zamówienie na: Przebudowa obiektów społeczno-kulturalnych i rekreacyjnych w Jeziorach Wielkich, Przyjezierzu na terenie gminy Jeziora Wielkie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3. Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
nr sprawy: RGK 341-1/2010
wartość: poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 Pzp
termin składania ofert: 15 lutego 2010  10:45
wynik postępowania: Wybrana została oferta numer 11 firmy „GOTOMAL” P.H.U. Jan Furmankiewicz, 61-251 Poznań, Osiedle Orła Białego 45 m. 101 - PLIK DO POBRANIA Zawiadomienie o wyborze oferty - niżej 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NUMER RGK 341 – 1/2010 - roboty budowlane.

Nazwa zadania: Przebudowa obiektów społeczno-kulturalnych i rekreacyjnych w Jeziorach Wielkich, Przyjezierzu na terenie gminy Jeziora Wielkie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3. Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
Numer ogłoszenia: 7642 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jeziora Wielkie , Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187220, faks 052 3187440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa obiektów społeczno-kulturalnych i rekreacyjnych w Jeziorach Wielkich, Przyjezierzu na terenie gminy Jeziora Wielkie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3. Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Rozbudowa i remont bazy lokalowej Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Jeziorach Wielkich obejmuje:

1) Roboty remontowe dachu

2) Roboty zewnętrzne - elewacja (stolarka okienna, drzwiowa, remont wejścia do budynku)

3) Roboty remontowe wewnętrzne

4) Dobudowanie nowej części budynku i wejścia

2. Remont obiektu zaplecza turystycznego Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Przyjezierzu obejmuje:

1) Wymianę pokrycia dachowego

2) Instalację elektryczną

3) Stolarkę okienną i drzwiową

4) Ścianki działowe, tynki, okładziny wewnętrzne, roboty malarskie wewnętrzne

5) Podłoża, posadzki, podłogi

6) Elewację

7) Taras

Opis przedmiotu zamówienia stanowi:

Załącznik Nr 1 - Przedmiar Jeziora Wielkie, przedmiar Przyjezierze, dokumentacja projektowa.

45.00.00.00 - Roboty budowlane

45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45.26.27.00 - Przebudowa budynków

45.26.28.00 - Rozbudowa budynków

45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne

45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.00.00.00-7,

45.21.00.00-2,

45.26.27.00-8,

45.45.30.00-7,

45.26.12.00-6,

45.42.00.00-7,

45.42.11.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali minimum trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda,

  3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia.

  4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP.

 

  1. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w rozdz. V niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione dokumenty:

  1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę.

  2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót- referencje.

  4. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia, (załącznik nr 5 do SIWZ).

  5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – uprawnienia budowlane dla kierownika budowy oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

  1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jeziorawielkie.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Jeziora Wielkie Jeziora Wielkie 36 88-324 Jeziora Wielkie tel. 52 3187220 fax 52 3187440.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 10:45, miejsce: Urzędzie Gminy Jeziora Wielkie Jeziora Wielkie 36 88-324 Jeziora Wielkie pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja inwestycji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.

Jeziora Wielkie, dnia 11 stycznia 2010 r.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 1 marca 2010
Dokument wytworzony przez: Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mirosław Ossowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 kwietnia 2011 13:20
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksander Mielcarek
Ilość wyświetleń: 1822
12 kwietnia 2011 13:27 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [wyjasnienie_siwz_nr_1.jpg] do dokumentu.
12 kwietnia 2011 13:27 (Aleksander Mielcarek) - Dodanie załącznika [wyjasnie_siwz_nr_2.doc] do dokumentu.
12 kwietnia 2011 13:26 (Aleksander Mielcarek) - Usunięcie załącznika [wyjasnie_siwz_nr_2.doc] z dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany