tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony. |
zamawiający: | Gmina Jeziora Wielkie |
zamówienie na: | Remonty i wyposażenie świetlic wiejskich w sołectwach na terenie gminy Jeziora Wielkie |
nr sprawy: | RGK 341-5/10 |
wartość: | poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8 Pzp |
termin składania ofert: | 23 kwietnia 2010 11:00 |
wynik postępowania: | Zawiadomienie o wyborze ofert poniżej |
Jeziora Wielkie, dnia 27.04.2010 r.
Nr sprawy: RGK 341 – 5/10
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
w trybie postępowania: przetarg nieograniczony o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
Dot. postępowania przetargowego na:
Remonty i wyposażenie świetlic wiejskich w sołectwach na terenie gminy Jeziora Wielkie
Gmina Jeziora Wielkie, jako Zamawiający na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wykaz wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wraz ze streszczeniem oceny i porównanie złożonych ofert:
DLA CZĘŚCI Nr: 1
NAZWA: Dostawa wyposażenia - meble.
Unieważniono ponieważ w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
DLA CZĘŚCI Nr: 2. Wpłynęła 1 ważna oferta.
NAZWA: Roboty budowlane - budowa chodnika i utwardzenie placu.
Nazwa wykonawcy: Instalatorstwo „WOD-KAN” Mieczysław Suliński
Adres: 88-324 Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 156
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena
Ilość punktów w kryterium cena 100% - 100
Wartość brutto zamówienia: 11.548 zł ( słownie: jedenaście tysięcy pięćset czterdzieści osiem złotych)
DLA CZĘŚCI Nr: 3
NAZWA: Roboty budowlane - wymiana okien i drzwi.
W związku z tym, że cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia postanowiono w/w część zamówienia unieważnić. Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
DLA CZĘŚCI Nr: 4
NAZWA: Roboty budowlane - podłogi, ogrodzenie, remont dachu i naprawa okien.
W związku z tym, że cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia postanowiono w/w część zamówienia unieważnić. Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
DLA CZĘŚCI Nr: 5. Wpłynęła 1 ważna oferta.
NAZWA: Dostawa i montaż placów zabaw.
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Ślusarsko – Spawalniczych i Transportowych
Mirosław Szok
Adres: 87-100 Toruń, ul. Świętopełka 37/39
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena
Ilość punktów w kryterium cena 100% - 100
Wartość brutto zamówienia: 13.700 zł ( słownie: trzynaście tysięcy siedemset złotych)
DLA CZĘŚCI Nr: 6. Wpłynęła 1 ważna oferta.
NAZWA: Dostawa i montaż wiat przystankowych.
Nazwa wykonawcy: Zakład Wielobranżowy „SOPEL”
Sławomir Sobczyk
Adres: Lipniki, ul. Akacjowa 3, 86-005 Białe Błota
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena
Ilość punktów w kryterium cena 100% - 100
Wartość brutto zamówienia: 12.358,60 zł ( słownie: dwanaście tysięcy trzysta pięćdziesiąt osiem złotych 60/100)
DLA CZĘŚCI Nr: 7
NAZWA: Urządzenie boiska i wykonanie ogrodzenia z siatki leśnej..
Unieważniono ponieważ w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
DLA CZĘŚCI Nr: 8. Wpłynęła 1 ważna oferta.
NAZWA: Odnowienie krzyży przydrożnych.
Nazwa wykonawcy: Instalatorstwo „WOD-KAN” Mieczysław Suliński
Adres: 88-324 Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 156
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena
Ilość punktów w kryterium cena 100% - 100
Wartość brutto zamówienia: 6.449,99 zł ( słownie: sześć tysięcy czterysta czterdzieści dziewięć złotych 99/100).
DLA CZĘŚCI Nr: 9
NAZWA: Dostawa i montaż garażu.
Unieważniono ponieważ w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
Informacja o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone – brak
Informacja o wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.- brak.
Zamawiający zawrze umowy na poszczególne części zamówienia w terminie:
nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, ponieważ zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, ustawy Pzp.
Proszę o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania zawiadomienia faksem.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Remonty i wyposażenie świetlic wiejskich w sołectwach na terenie gminy Jeziora Wielkie
Numer ogłoszenia: 97634 - 2010; data zamieszczenia: 08.04.2010 na portalu UZP
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jeziora Wielkie , Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187220, faks 052 3187440.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorawielkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty i wyposażenie świetlic wiejskich w sołectwach na terenie gminy Jeziora Wielkie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Dostawa wyposażenia - meble. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie świetlic w Gaju, Jeziorach Wielkich, Krzywym Kolanie i placu w Budach. Część 2 - Roboty budowlane - budowa chodnika i utwardzenie placu. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika na cmentarzu w miejscowości Kościeszki. Utwardzenie placu przed szkołą w Jeziorach Wielkich polegające na ułożeniu kostki brukowej na powierzchni 25 m2 . Część 3 - Roboty budowlane - wymiana okien i drzwi. Część 4 - Roboty budowlane - podłogi, ogrodzenie, remont dachu i naprawa okien. Część 5 - Dostawa i montaż placów zabaw. Część 6 - Dostawa i montaż wiat przystankowych. Część 7 - Urządzenie boiska i wykonanie ogrodzenia z siatki leśnej. Część 8 - Odnowienie krzyży przydrożnych. Część 9 - Dostawa i montaż garażu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 45.23.32.22-1, 45.42.00.00-7, 45.00.00.00-7, 37.50.00.00-3, 45.21.33.15-4, 44.21.23.21-5, 45.11.27.20-8, 45.26.24.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) wykaz co najmniej dwóch dostaw lub robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat o minimalnej wartości 10.000 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz wszystkich wykonanych w tym okresie dostaw, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, terminów wykonania i odbiorców oraz referencje (minimum na połowę wykonanych dostaw) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, 2) formularz cenowy 3) podpisany projekt umowy wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem przez Zamawiającego oferty. 2. Na każdą część musi być złożona oddzielna oferta.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorawielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jeziora Wielkie Jeziora Wielkie 36 88-324 Jeziora Wielkie od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30 - 15:30 pokój numer 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2010 godzina 11:00, miejsce: w Urzędzie Gminy Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia - meble.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie świetlic w Gaju, Jeziorach Wielkich, Krzywym Kolanie i placu w Budach w skład, którego wchodzą: 1. Stoliki (świetlicowe) - o wymiarach 1200 mm x 700 mm 6 szt. miejscowość Gaj 2. Krzesła drewniane (świetlicowe) - 36 szt. miejscowość Gaj 3. Szafka niska (komoda z półkami) - szt. 1 miejscowość Gaj 4. Wieszak stojący - 1 szt. miejscowość Gaj 5. Zakup stolików o wymiarach długość -1960 mm, szerokość 1200 mm - 20 szt. miejscowość Jeziora Wielkie 6. Krzesła (świetlicowe) - 40 szt. miejscowość Krzywe Kolano 7. Stoliki (świetlicowe) 800 mm x 800 mm - 15 szt. miejscowość Krzywe Kolano 8. Ławy i stoliki ogrodowe drewniane - miejscowość Budy Meble muszą posiadać odpowiedni atest lub certyfikat. Przed złożeniem oferty Wykonawca musi w wyżej wymienionych miejscowościach uzgodnić z sołtysem wzór, kolorystkę, materiał itp. (załącznik numer 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty budowlane - budowa chodnika i utwardzenie placu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika na cmentarzu w miejscowości Kościeszki, (uzgodnienia z Sołtysem Sołectwa Siemionki) o następujących parametrach: 1. Szerokość chodnika wraz z krawężnikami 2,3 m 2. Wykonanie koryta 3. Ułożenie krawężnika 4. Wykonanie warstwy odsączającej o grubości 30 cm 5. Wykonanie podbudowy z chudego betonu 10 cm 6. Ułożenie kostki brukowej o grubości 6 cm (kolor szary) 7. Ułożenie kostki brukowej (kolor szary) o grubości 6 cm, Kryterium wyboru oferenta jest najniższa cena ryczałtowa za wykonanie 1 m2 chodnika. Utwardzenie placu przed szkołą w Jeziorach Wielkich polegające na ułożeniu kostki brukowej na powierzchni 25 m2 . Kryterium wyboru oferenta jest najniższa cena ryczałtowa za wykonanie 1 m2. Przed złożeniem oferty Wykonawca musi w wyżej wymienionych miejscowościach dokonać pomiarów oraz uzgodnić z sołtysem lokalizację prac (załącznik numer 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty budowlane - wymiana okien i drzwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usunięcie okien, dostawa i montaż okien PCV, wraz z obróbką, wykonaniem parapetów zewnętrznych i wewnętrznych oraz dostawa i montaż drzwi wraz z obróbką. Przed złożeniem oferty Wykonawca musi w niżej wymienionych miejscowościach dokonać pomiarów oraz uzgodnić z sołtysem wzór i kolor (załącznik numer 7): 1. Dobsko - okno szt. 1 PCV, 5 komorowe 2. Kościeszki - okna szt. 3, PCV, 5 komorowe 3. Lubstówek - okna szt. 2, PCV, 5 komorowe 4. Wola Kożuszkowa - okna szt. 2, PCV, 5 komorowe 5. Siedlimowo - okna szt. 3, PCV, 5 komorowe 6. Wola Kożuszkowa - dostawa i montaż drzwi wejściowych 2 - skrzydłowe, zewnętrzne 7. Dobsko - dostawa i montaż drzwi wejściowych, zewnętrznych 8. Krzywe Kolano - dostawa i montaż drzwi wejściowych, wewnątrz klatkowych 9. Lubstówek - dostawa drzwi wewnętrznych (bez ościeżnic) - 6 szt. (kuchnia i sanitariaty) 10. Siedlimowo - dostawa i montaż drzwi wejściowych, zewnętrznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Roboty budowlane - podłogi, ogrodzenie, remont dachu i naprawa okien.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakup i montaż paneli na podłogę w świetlicy w miejscowości Dobsko, długość świetlicy - 6,8 m , szerokość świetlicy - 4,45 m , listwy podłogowe z narożnikami - 10 narożników, 2. wylanie posadzki betonowej w świetlicy wiejskiej w Nożyczynie, wykonanie podkładu piasek, chudy beton, folia, styropian 5 cm, warstwa wyrównawcza 5 cm 3. wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej na długości 80 m, wysokość siatki 1,5 m, wraz ze słupkami w miejscowości Dobsko, 4. naprawa chodnika przy wejściu do świetlicy, zamontowanie przyłącza do wody w łazience, naprawa dachu, wymiana rynien i naprawa okien - miejscowość Nowa Wieś, 5. wykonanie i osadzenie krat (4 szt.) na oknach oraz naprawa okien przy Gminnej Izbie Pamięci w Kuśnierzu, 6. remont pomieszczenia świetlicy polegający na wyrównaniu tynków, malowaniu ścian pomieszczenia, remont sufitu i wymiana drzwi wejściowych wewnętrznych do pomieszczenia w miejscowości Wola Kożuszkowa, 7. wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej ocynkowanej, wysokość 1,2 m, grubość drutu 3 mm, na długości 92 m, wraz ze słupkami i bramą wjazdową o wysokości 1,6 m i szerokości 5 m - miejscowość Rzeszynek Kryterium wyboru najniższa cena ryczałtowa. Przed złożeniem oferty Wykonawca musi w wyżej wymienionych miejscowościach uzgodnić z sołtysem szczegółowy zakres prac wraz z przeprowadzeniem obmiarów (załącznik numer 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż placów zabaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placu zabaw (główne elementy konstrukcyjne metalowe) w miejscowościach Golejewo i Wójcin, w skład którego wchodzą: 1. ławka parkowa - 2 szt. - Golejewo 2. huśtawka podwójna - 1 szt. - Golejewo 3. zjeżdżalnia z drabiną - 1 szt. - Golejewo 4. zjeżdżalnia z drabiną - 1 szt. - Wójcin 5. bujak na sprężynie - 1 szt. - Wójcin Wyżej wymienione urządzenia muszą posiadać atest lub certyfikat zgodności wydany przez Urząd Dozoru Technicznego. Kryterium wyboru najniższa cena ryczałtowa. Przed złożeniem oferty Wykonawca musi w wyżej wymienionych miejscowościach uzgodnić z sołtysem szczegółowy zakres prac wraz z przeprowadzeniem obmiarów (załącznik numer 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa i montaż wiat przystankowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wiat przystankowych w miejscowościach: 1. Radunek - 1 szt. 2. Kościeszki - 1 szt. 3. Wójcin - 2 szt. Kryterium wyboru najniższa cena ryczałtowa. Przed złożeniem oferty Wykonawca musi w wyżej wymienionych miejscowościach uzgodnić z sołtysem szczegółowy zakres prac wraz z przeprowadzeniem obmiarów (załącznik numer 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.15-4, 44.21.23.21-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Urządzenie boiska i wykonanie ogrodzenia z siatki leśnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odchwaszczenie i nawiezienie ziemi, wykonanie orki i zasianie trawy oraz zakup i montaż ogrodzenia leśnego, zamówienie dotyczy 2 miejscowości: Kuśnierz i Kożuszkowo. Kryterium wyboru najniższa cena ryczałtowa. Przed złożeniem oferty Wykonawca musi w wyżej wymienionych miejscowościach uzgodnić z sołtysem szczegółowy zakres prac wraz z przeprowadzeniem obmiarów (załącznik numer 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odnowienie krzyży przydrożnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowienie dwóch krzyży przydrożnych polegające na: 1. położenie wokół krzyży kostki brukowej, 2. pomalowanie krzyży, 3. wykonanie ogrodzenia kutego wraz z montażem Kryterium wyboru najniższa cena ryczałtowa. Przed złożeniem oferty Wykonawca musi w wyżej wymienionych miejscowościach uzgodnić z sołtysem szczegółowy zakres prac wraz z przeprowadzeniem obmiarów (załącznik numer 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa i montaż garażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż garażu - pomieszczenia na opał, wymiary: 3 m szerokość, 5 m długość. Kryterium wyboru najniższa cena ryczałtowa. Przed złożeniem oferty Wykonawca musi w wyżej wymienionych miejscowościach uzgodnić z sołtysem szczegółowy zakres prac wraz z przeprowadzeniem obmiarów (załącznik numer 7)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.24.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Jeziorach Wielkich