Przetargi

Przetarg nieograniczony na remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych grysem bazaltowym i emulsją asfaltową.

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
plik do pobrania w załącznikach


Do wszystkich Wykonawców nr post.: GZGK.271.1.2013

 Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr GZGK.271.1.2013 w trybie przetargu nieograniczonego

na: Przetarg nieograniczony na remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych grysem bazaltowym i emulsją asfaltową.

 MODYFIKACJA

treści SIWZ

 Gminny Zakład Utrzymania Dróg, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeziorach Wielkich, działając zgodnie z art. 38 ust. 4 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych grysem bazaltowym i emulsją asfaltową.

.                                                                                Zakres modyfikacji jest następujący:

  1. Termin składania ofert został wydłużony do dnia 12 kwietnia 2013 r. do godziny 10:00.
  2. Termin otwarcia ofert został wydłużony do dnia 12 kwietnia 2013 r. do godziny 10:15.

 

Zamawiający, w celu zapewnienia Wykonawcom czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, postanowił przedłużyć termin składania ofert. Nowe terminy są następujące:

Termin składania ofert: 12.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Utrzymania Dróg, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeziorach Wielkich, Jeziora Wielkie 60, 88-324 Jeziora Wielkie.

Termin otwarcia ofert:  12.04.2013 godzina 10:15, miejsce: Gminny Zakład Utrzymania Dróg, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeziorach Wielkich, Jeziora Wielkie 60, 88-324 Jeziora Wielkie.

 

 

W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Numer ogłoszenia: 112666 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 99910 - 2013 data 13.03.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gminny Zakład Utrzymania Dróg Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187491, fax. 052 3187440.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Utrzymania Dróg Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeziorach Wielkich, Jeziora Wielkie 60, 88-324 Jeziora Wielkie..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Utrzymania Dróg Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeziorach Wielkich, Jeziora Wielkie 60, 88-324 Jeziora Wielkie.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Przetarg nieograniczony na remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych grysem bazaltowym i emulsją asfaltową.
Numer ogłoszenia: 99910 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Utrzymania Dróg Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187491, faks 052 3187440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gzud.jeziorawielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na remonty cząstkowe nawierzchni dróg gminnych grysem bazaltowym i emulsją asfaltową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontów cząstkowych na drogach gminnych posiadających nawierzchnię z mas bitumicznych i nawierzchni o powierzchniowym utrwaleniu grysami na następujących odcinkach dróg: Gopło do Zakładu Rolnego w Golejewie, Dobsko wieś, Rzeszyn - Jeziora Wielkie, część odcinka drogi Jeziora Wielkie - Krzywe kolano, Jeziora Wielkie w kier. wylęgarnii, Jeziora Wielkie - Jeziora Małe, Budy - Radunek, Nowa Wieś - Paluchowo, Nowa Wieś przez las do skrzyż., Wójcin w kier. P. Łaszkiewicza, Wola Kożuszkowa w kier. P. Jąkalskiego, Gaj - Przyjezierze, Kożuszkowo w kier. P. Busy, Berlinek wieś, Berlinek - Lenartowo Siedlimowo w kier. cmentarza, Kościeszki do drogi powiatowej ( k/cmentarza ), Kościeszki - Rzeszynek - Lubstówek, Wójcin do osiedla nad jeziorem. Kościeszki - Włostowo Rzeszyn wieś, Nożyczyn k/ świetlicy wiejskiej,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może w ramach niniejszego zamówienia zlecić dodatkowo wykonanie robót z zakresu remontów cząstkowych dróg gminnych grysem bazaltowym i emulsją asfaltową do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z zapisami art. 24 ust.2 pkt 1-5 z postępowania wyklucza się również wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.5), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, ze istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, wraz oferta, winien złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacje o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu postanowień § 6 niniejszej umowy. Warunkiem zmiany tego zapisu jest zgoda obu stron umowy i spisanie stosownego porozumienia. 2. Wszelkie inne ewentualnie zmiany i uzupełnienia w treści tej umowy muszą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jeziorawielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Utrzymania Dróg Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeziorach Wielkich, Jeziora Wielkie 60, 88-324 Jeziora Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Utrzymania Dróg Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeziorach Wielkich, Jeziora Wielkie 60, 88-324 Jeziora Wielkie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 marca 2013 08:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Ossowski
Ilość wyświetleń: 1504
12 kwietnia 2013 14:43 (Mirosław Ossowski) - Zmiana kolejności załączników.
12 kwietnia 2013 14:43 (Mirosław Ossowski) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu.
12 kwietnia 2013 14:42 (Mirosław Ossowski) - Zmiana danych dokumentu.
Zatrzymaj banner przewijany