Urząd Gminy w Jeziorach Wielkich

Zatrzymaj banner przewijany

Przetargi zobacz archiwum »

Zapytanie cenowe Na wykonanie obsługi technicznej i wyłączność na prowadzenie gastronomii i sprzedaży piwa podczas Wielkiego Festynu Pomidorowego w dniu 12 sierpnia 2018 r.

Zapytanie cenowe

Na wykonanie obsługi technicznej i wyłączność na prowadzenie gastronomii i sprzedaży piwa podczas

Wielkiego Festynu Pomidorowego w dniu 12 sierpnia  2018 r.

 

Zamawiający: Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji w Jeziorach Wielkich

   Jeziora Wielkie 98, 88-324 Jeziora Wielkie, tel. 52 3187282 .

 

Wymagania do prowadzenia gastronomii i sprzedaży piwa( bez lodów i gofrów).

1 Wymogi minimum:

- 800 miejsc siedzących zadaszonych parasolami

- 5 punktów gastronomicznych oraz 1 grill

- 10 nalewaków piwnych

  Cena za 0.5 l piwa nie może przekraczać kwoty 6 zł,

- ceny potraw gastronomicznych muszą mieścić się w granicach średnich cen rynkowych na podobnych imprezach.

(usługa na wyłączność)- na gruntach będących z zarządzeniu organizatora.

 

W skład usługi technicznej wchodzą następujące zadania:

  1. Zabezpieczenie ochrony w godzinach 18:00 - 0:30, (w godzinach 18:30 22:00 impreza masowa) składającej się z minimum 35 agentów ochrony, którzy ściśle współpracują z organizatorem imprezy, który jest odpowiedzialny za zabezpieczenie imprezy.
  2. Zabezpieczenie 12 sanitariatów ( w tym 2 tzw. VIP) dostarczone dzień przed imprezą i ustawione w miejscach wskazanych przez organizatora
  3. Zabezpieczenie agregatu prądotwórczego (Estradowego z właściwymi zabezpieczeniami, nie dopuszcza się Agregatów budowlanych) o mocy minimum 315 KVA, ustawionego i gotowego do pracy w godzinach 8:00 -1:00 dnia następnego, organizator wyznacza miejsce ustawienia agregatu.

Z agregatu zasilana będzie technika sceny, gastronomia, stoiska z lodami i stoisko z goframi.

  1. Scena, nagłośnienie i oświetlenie

Scena:

Wymiary minimum szer.12m. / gł. 10m. / wys. 8m. zadaszona w całości, z trzech stron osłonięta przed wiatrem i deszczem gęstą siatką, stabilna. ,podłoga minimum 1,3 metra od ziemi, sucha, zabezpieczona płotkami ochronnymi, miejsce na reklamę na scenie i w obejściu pozostaje do dyspozycji organizatora.

W dniu imprezy w godzinach 8:00-10:00 scena udostępniona dla organizatora w celu wykonania dekoracji.

 

Oświetlenie:

Front:

Min. 8 sztuk Par 64

2 sztuki Binder-ów

Scena:

Min. 6 sztuk ruchomych głów min. 250W spot (renomowanej firmy)

Min. 6 sztuk ruchomych głów min. 250W wash (renomowanej firmy)

Min. 8 sztuk paneli bar 48 ch RGB

2 sztuki Atomic 3000

Wytwornica dymu +wentylator

Konsola oświetleniowa obsługująca wszystkie urządzenia

Nagłośnienie minimum:

System wyrównany liniowy trójdrożny  Line array renomowanych firm (Meyer Sound, d&b, Dynacord Cobra,  ElectroVoice, Pol-Audio, minimum 7 szt. kolumn podwieszanych na jedną stronę, kolumny basowe 18”, minimum 10szt. na jedna stronę. System powinien równomiernie pokrywać dźwiękiem cały obszar imprezy.

Zasilanie:

Cały system (aparatura nagłośnieniowa + mikser frontowy + sprzęt muzyków) musi być zasilany z tego samego źródła, umożliwiającego odpowiedni pobór mocy – adekwatnie do potrzeb zainstalowanej aparatury. Zarówno w przypadku zasilania jednofazowego, jak też trójfazowego, bezwzględnie wymagana jest instalacja z dodatkowym przewodem ochronnym. Dla zasilania z jednej fazy jest to: faza, zero robocze i ziemia. Dla trójfazowego: trzy fazy, zero robocze i ziemia. Do zasilenia sprzętu muzyków potrzebne są na scenie cztery punkty zasilania, zabezpieczone po 16A każdy. Urządzenia zasilające – piony, rozdzielnie i podrozdzielnie, muszą posiadać aktualne atesty, dopuszczające je do eksploatacji.

  1. Sponsoring. Przygotowanie posiłków regeneracyjnych dla firmy ochroniarskiej i Straży Pożarnej w ilości łącznie 50 porcji.

 

Postanowienia Końcowe

W przypadku identycznych kwot oferenci którzy złożyli najniższe ceny składają je ponownie na piśmie w czasie 30 minut po ogłoszeniu wyników.

Oferty pisemne należy składać do dnia 15.05.2018r. do godziny 10:45 w biurze Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Jeziorach Wielkich. W tym samym dniu o godz. 11.00 nastąpi otwarcie ofert i wyłonienie najkorzystniejszej.

Po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający podpisze stosowne umowy z wybranym oferentem w ciągu 14 dni od dnia rozstrzygnięcia.

 

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Jeziorach Wielkich

Krzysztof Zwoliński

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 kwietnia 2018 10:22
Dokument wprowadzony do BIP przez: Aleksander Mielcarek
Ilość wyświetleń: 223
25 kwietnia 2018 10:22 Aleksander Mielcarek - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Realizacja: IDcom.pl