Przetargi

Przetarg nieograniczony na: Remont drogi gminnej Jeziora Wielkie - Lubstówek

  Zawiadomienie o wyborze oferty do pobrania w załącznikach poniżej w formacie PDF

  Jeziora Wielkie, dnia 20.05.2020 r.

 
 

 RGK.271.8.2020

 

                                                                             

 

Zawiadomienie o wyborze oferty.

 

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Remont drogi gminnej Jeziora Wielkie – Lubstówek.

 Postępowanie o udzielenie zamówienia nr RGK.271.8.2020


 

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zawiadamiam:

 

1.        za najkorzystniejszą uznana została oferta numer 2,  ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH MAREK SMORCZYŃSKI Olsza 3, 88-300 Mogilno powodem dokonania wyboru oferty było:

złożono ofertę która uzyskała najwyższą ilość punktów, spełniającą kryteria i warunki przetargu.

 

 2.   wykonawcy, którzy złożyli oferty otrzymali w każdym kryterium oceny ofert i łącznie następującą ilość punktów:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba pkt

w kryterium cena

Okres gwarancji w miesiącach

Liczba pkt w kryterium okres gwarancji

Łączna ilość uzyskanych pkt

1.         

Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki, Os. K. Wielkiego 14A/1, 62-200 Gniezno

946.217,12

43,33 pkt

60

40 pkt

83,33 pkt

2.         

ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH MAREK SMORCZYŃSKI Olsza 3, 88-300 Mogilno

683.326,51

60,00 pkt

60

40 pkt

100,00 pkt

3.         

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG sp. z o.o. ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław

841.376,90

48,73 pkt

60

40 pkt

88,73 pkt

4.         

PRDI UNIDROMEX, ul. Popowicka 36, 88-100 Inowrocław

839.708,10

48,83 pkt

60

40 pkt

88,83 pkt

5.         

COLAS Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie

941.520,93

43,55 pkt

60

40 pkt

83,55 pkt

6.         

Kowalski Budownictwo Sp. z o.o., ul. Dworcowa 12, 88-400 Żnin

767.113,84

53,45 pkt

60

40 pkt

93,45 pkt

 

 

       

 

1)        oferty wskazanych poniżej Wykonawców zostały odrzucone z następujących powodów:

 

 

 

l.p.

Nazwa Wykonawcy

Uzasadnienie faktyczne

Uzasadnienie prawne

1.      

-

-

-

2.      

-

-

-

 

 

 

2)       wskazani poniżej Wykonawcy zostali wykluczeni z następujących powodów:

 

 

 

l.p.

Nazwa Wykonawcy

Uzasadnienie faktyczne

Uzasadnienie prawne

1.      

-

-

-

2.      

-

-

-

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym Wykonawcą  możliwe będzie po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszego zawiadomienia elektronicznie na adres: przetargi@jeziorawielkie.pl lub faksem na numer 52 3187440.

 

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jeziora Wielkie w dniu 20 maja 2020 r.

 

                                                                                           Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk


Do Wszystkich Oferentów

 

RGK.271.8.2020

 

 

 

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RGK.271.8.2020 w trybie przetargu nieograniczonego na: Remont drogi gminnej Jeziora Wielkie – Lubstówek.

 

 

 

INFORMACJA

 

z otwarcia ofert

 

 

 

                Gmina Jeziora Wielkie, działając zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), przekazuje Wykonawcom informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Remont drogi gminnej Jeziora Wielkie - Lubstówek, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.

 

                   Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 314.882,00 zł brutto. W wyżej wymienionym postępowaniu oferty w wyznaczonym terminie złożyli:

 

 

 

  1. Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki, Os. K. Wielkiego 14A/1, 62-200 Gniezno, wartość brutto oferty: 946.217,12 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy,
  2. ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH MAREK SMORCZYŃSKI Olsza 3, 88-300 Mogilno , wartość brutto oferty: 683.326,51 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.
  3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG sp. z o.o. ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław, wartość brutto oferty: 841.376,90 zł brutto, okres gwarancji: 60 miesięcy,
  4. PRDI UNIDROMEX, ul. Popowicka 36, 88-100 Inowrocław, wartość brutto oferty: 839.708,10 zł brutto, okres gwarancji: 10 miesięcy,
  5. COLAS Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie, wartość brutto oferty: 941.520,93 zł brutto, okres gwarancji: 60 miesięcy,
  6. Kowalski Budownictwo Sp. z o.o., ul. Dworcowa 12, 88-400 Żnin, wartość brutto oferty: 767.113,84 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy,


Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk

UWAGA:

do wszystkich Wykonawców w załącznikach na dole strony zamieszczono wyjaśnienie treści SIWZ numer 5 w formacie PDF oraz Modyfikację treści SIWZ.

do wszystkich Wykonawców w załącznikach na dole strony zamieszczono wyjaśnienie treści SIWZ numer 4 w formacie PDF

do wszystkich Wykonawców w załącznikach na dole strony zamieszczono wyjaśnienie treści SIWZ numer 3 w formacie PDF

do wszystkich Wykonawców w załącznikach na dole strony zamieszczono wyjaśnienie treści SIWZ numer 2 w formacie PDF

do wszystkich Wykonawców w załącznikach na dole strony zamieszczono wyjaśnienie treści SIWZ numer 1 w formacie PDF

Ogłoszenie nr 535439-N-2020 z dnia 2020-04-29 r.

Gmina Jeziora Wielkie: Remont drogi gminnej Jeziora Wielkie - Lubstówek
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziora Wielkie, krajowy numer identyfikacyjny 92350837000000, ul. Jeziora Wielkie  36 , 88-324  Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 31 87 220, e-mail miross@jeziorawielki.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://jeziorawielkie.bipgmina.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://jeziorawielkie.bipgmina.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://jeziorawielkie.bipgmina.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Jeziora Wielkie - Lubstówek
Numer referencyjny: RGK.271.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Remont drogi gminnej Jeziora Wielkie - Lubstówek w zakresie określonym w projekcie budowlano – wykonawczym i przedmiarze robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. dokumentami i zasadami wiedzy technicznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Załączniku Nr 5 do SIWZ - Przedmiar robót (kosztorys ofertowy) i projekt budowlano – wykonawczy – załącznik nr 6 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

2020-10-30


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: 1) wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na remoncie drogi o wartości, co najmniej 150.000,00 zł brutto (słownie zł: sto pięćdziesiąt tysięcy). Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót i dowodów. 2) dysponuje, co najmniej jedną osobą-Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogownictwo zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63 poz. 394 ze zm.). Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt1 ustawy, 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wypełniony i podpisany formularz „ Oferta Wykonawcy”(załącznik do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3. Dowód wniesienia wadium - kserokopia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Strzelnie Nr rachunku: 83 8159 0003 2002 0013 0488 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 7. Zwrot wadium lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych. 8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89, ust. 1, pkt 7b).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

gwarancja

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach, z zastrzeżeniem § 14 ust. 3 umowy: 1) W przypadku uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistnienia przerw w jej wykonaniu leżących po stronie Zamawiającego (np. przyczyny organizacyjne, niemożność wejścia na remontowany teren, niezapewnienie możliwości poboru wody i energii elektrycznej na potrzeby wykonywanych prac), termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia prac. 2) Wykonawca może dokonywać zmiany osób określonych w załączniku do SIWZ oraz określonej w § 8 ust. 2 umowy, dalej zwani specjalistami, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego specjalistę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) niewywiązywania się specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.). Zamawiający może żądać od wykonawcy zmiany specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. W przypadku zmiany specjalisty musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty. Wykonawca jest zobowiązany zmienić specjalistę zgodnie z żądaniem zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku zamawiającego. Wszelkie koszty z tym związane poniesie Wykonawca. d) W przypadku ustawowej zmiany, w okresie trwania umowy, stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stosownego oświadczenia do Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie brutto określone w § 4 ust. 1 zostanie skorygowane przy zastosowaniu nowej stawki podatku VAT w stosunku do prac wykonanych pod rządami nowej stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-14, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

 Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk

Jeziora Wielkie, dnia 20.05.2020 r.

 

RGK.271.8.2020

                                                                             

Zawiadomienie o wyborze oferty.

 

dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: Remont drogi gminnej Jeziora Wielkie – Lubstówek.

Postępowanie o udzielenie zamówienia nr RGK.271.8.2020

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zawiadamiam:

1.        za najkorzystniejszą uznana została oferta numer 2,  ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH MAREK SMORCZYŃSKI Olsza 3, 88-300 Mogilno powodem dokonania wyboru oferty było:
złożono ofertę która uzyskała najwyższą ilość punktów, spełniającą kryteria i warunki przetargu.

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba pkt

w kryterium cena

Okres gwarancji w miesiącach

Liczba pkt w kryterium okres gwarancji

Łączna ilość uzyskanych pkt

1.         

Firma Budowlano-Remontowo-Drogowa Dariusz Białobrzycki, Os. K. Wielkiego 14A/1, 62-200 Gniezno

946.217,12

43,33 pkt

60

40 pkt

83,33 pkt

2.         

ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH MAREK SMORCZYŃSKI Olsza 3, 88-300 Mogilno

683.326,51

60,00 pkt

60

40 pkt

100,00 pkt

3.         

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG sp. z o.o. ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław

841.376,90

48,73 pkt

60

40 pkt

88,73 pkt

4.         

PRDI UNIDROMEX, ul. Popowicka 36, 88-100 Inowrocław

839.708,10

48,83 pkt

60

40 pkt

88,83 pkt

5.         

COLAS Polska Sp. z o.o., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie

941.520,93

43,55 pkt

60

40 pkt

83,55 pkt

6.         

Kowalski Budownictwo Sp. z o.o., ul. Dworcowa 12, 88-400 Żnin

767.113,84

53,45 pkt

60

40 pkt

93,45 pkt

2.        wykonawcy, którzy złożyli oferty otrzymali w każdym kryterium oceny ofert i łącznie następującą ilość punktów:

 

1)        oferty wskazanych poniżej Wykonawców zostały odrzucone z następujących powodów:

 

l.p.

Nazwa Wykonawcy

Uzasadnienie faktyczne

Uzasadnienie prawne

1.      

-

-

-

2.      

-

-

-

 

2)       wskazani poniżej Wykonawcy zostali wykluczeni z następujących powodów:

 

l.p.

Nazwa Wykonawcy

Uzasadnienie faktyczne

Uzasadnienie prawne

1.      

-

-

-

2.      

-

-

-

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy  z wyłonionym Wykonawcą  możliwe będzie po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszego zawiadomienia elektronicznie na adres: przetargi@jeziorawielkie.pl lub faksem na numer 52 3187440.

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Jeziora Wielkie w dniu 20 maja 2020 r.

 

 

Zdjęto w dniu

 

..................................................

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 kwietnia 2020 09:33
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Ossowski
Ilość wyświetleń: 927
20 maja 2020 13:24 (Mirosław Ossowski) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_ofert_remont_drogi_jeziora_w_lubstowek.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 maja 2020 13:22 (Mirosław Ossowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 maja 2020 13:18 (Mirosław Ossowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany