INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
W ZAPYTANIU OFERTOWYM NA WYKONANIE:
„Projekt termomodernizacji i przebudowy wejścia do budynku administracyjnego Urzędu Gminy Jeziora Wielkie”
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena brutto za opracowanie projektu termomodernizacji budynku administracyjnego |
Cena brutto za opracowanie projektu przebudowy wejścia do budynku administracyjnego |
Razem |
1. |
„Filar” Studio Projektu Budowlanego |
ul. Młodych 30/15 64-920 Piła |
25 830,00 zł |
22 140,00 zł |
47 970,00 zł |
2. |
Polska Grupa Projektowo Wykonawcza Sp z o.o. |
ul. Długa 44/50 00-241 Warszawa |
34 440,00 zł |
7 380,00 zł |
41 820,00 zł |
3. |
U&R Urbanistyka i Rewitalizacja Agnieszka Pęziak |
ul. Okrężna 17/32 88-192 Piechcin |
27 060,00 zł |
22 140,00 zł |
49 200,00 zł |
4. |
Pol-Inwest Andrzej Szajdziński |
ul. Poznańska 21/122 62-800 Kalisz |
43 000,80 zł |
11 992,50 zł |
54 993,30 zł |
5. |
K 30 Sp. z o.o. |
ul. Kielecka 30/5 02-530 Warszawa |
33 751,20 zł |
28 794,30 zł |
62 545,50 zł |
6. |
Pracownia Projektowa inż. Marek Kaczan |
ul. Jaworskiej 3/60 88-100 Inowrocław |
18 700,00 zł |
8 600,00 zł |
27 300,00 zł |
Gmina Jeziora Wielkie zawiadamia, że został wybrany Wykonawca:
Pracownia Projektowa inż. Marek Kaczan, ul. Jaworskiej 3/60, 88-100 Inowrocław.
Uzasadnienie:
Wykonawca spełnił warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym zamieszczonym na stronie BIP Gminy Jeziora Wielkie w dniu 15.02.2021 r. Oferta z najniższą ceną.
Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk
Znak referencyjny: RGK.271.4.2021 Jeziora Wielkie, dnia 15.02.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
Gmina Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1) kompleksowego Audytu Energetycznego budynku administracyjnego urzędu gminy,
2) dokumentacji projektowej w tym kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych polegających na:
a) dociepleniu i remoncie elewacji,
b) przebudowa dachu płaskiego na dwuspadowy,
c) docieplenie dachu,
d) remont kominów,
e) remont instalacji odgromowej,
f) remont orynnowania budynku.
1) dokumentacji projektowej w tym kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych polegające na likwidacji obecnego wejścia do kotłowni, zaprojektowanie wejścia do kotłowni od strony południowej, zaprojektowanie wyjścia ewakuacyjnego z budynku rzędu od strony południowej, projekt przebudowy wejścia głównego do urzędu gminy w tym projekt zadaszenia nad schodami, projektu przebudowy schodów.
Zamówienie zostanie zrealizowane do 31 sierpnia 2021 r.
1) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia płatne będzie przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy.
2) Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia płatne będzie jednorazowo, po zrealizowaniu całości zadania, o którym mowa w pkt. 1 i 2 niniejszego zapytania.
3) Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty w terminie 14 dni od doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
4) Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany obustronnie końcowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia po uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszeniu robót budowlanych dla ww. zadań.
1) określenie zakresu oraz parametrów technicznych i ekonomicznych przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego, w szczególności z punktu widzenia kosztów realizacji tego przedsięwzięcia oraz oszczędności energii, stanowiące jednocześnie założenia do opracowania niezbędnych dokumentów w celu zgłoszenia wykonania robót budowlanych oraz określenie efektu ekologicznego,
2) wykazanie oszczędności energii w sposób obiektywny zgodny z dobrymi praktykami i aktualnym stanem wiedzy technicznej, poprzez wskazanie obligatoryjnego wskaźnika rezultatu, tj.: „Ilość zaoszczędzonej energii w wyniku realizacji projektu termomodernizacyjnego” wyrażanego w jednostce „MWh/rok” oraz efektu ekologicznego wyrażonego w procentowym zmniejszeniu emisji do powietrza.
3) Liczba egzemplarzy dostarczonych Zamawiającemu: 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (zapis w formacie pdf, Word oraz w aktywnym pliku Excel (xls) z aktywnymi formułami wyliczeń).
1) Projekt budowlano - wykonawczy - 5 egzemplarzy
2) Przedmiar robót - 2 egzemplarze
3) Kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze - sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze
II. Inne istotne warunki zamówienia:
1) wykazał się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w zakresie usług objętych niniejszym zapytaniem. Na potwierdzenie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzy usługi będące przedmiotem niniejszego zapytania lub podobnych - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego zapytania.
2) Na potwierdzenie wykonania wyżej wymienionych usług Wykonawca zobligowany jest przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług ujętych w wykazie (kserokopie dokumentów - referencje, protokoły odbioru). Zadania nie podparte dokumentami nie będą brane pod uwagę.
III. Kryterium wyboru oferty.
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zał. nr 1;
b) wypełniony i podpisany wykaz wykonanych usług –wg zał. nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie usług, o których mowa w wykazie.
c) Oświadczenie – zał. nr 3
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia (odwołania ogłoszenia o zamówieniu) bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. Powyższe nie uchybia możliwości zamknięcia zapytania ofertowego bez wybrania którejkolwiek oferty zgodnie z uprawnieniem określonym w art. 703 §1 KC.
IV. Sposób przygotowania oferty:
Z up. Wójta
Grażyna Leśniewska
Sekretarz Gminy
Załączniki:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy w Jeziorach Wielkich