Przetargi

Zapytanie ofertowe na wykonanie projektów termomodernizacji i przebudowy wejść budynku Urzędu Gminy Jeziora Wielkie

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

W ZAPYTANIU OFERTOWYM NA WYKONANIE:

„Projekt termomodernizacji i przebudowy wejścia do budynku administracyjnego Urzędu Gminy Jeziora Wielkie”

Lp.

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena brutto za opracowanie projektu termomodernizacji budynku administracyjnego

 Cena brutto za opracowanie projektu przebudowy wejścia do budynku administracyjnego  

Razem

 1.

„Filar” Studio Projektu Budowlanego

ul. Młodych 30/15

64-920 Piła

25 830,00 zł

22 140,00 zł

47 970,00 zł

 2.

Polska Grupa Projektowo Wykonawcza Sp z o.o.

ul. Długa 44/50

00-241 Warszawa

34 440,00 zł

7 380,00 zł

41 820,00 zł

 3.

U&R Urbanistyka i Rewitalizacja

Agnieszka Pęziak

ul. Okrężna 17/32

88-192 Piechcin

27 060,00 zł

22 140,00 zł

49 200,00 zł

 4.

Pol-Inwest Andrzej Szajdziński

ul. Poznańska 21/122

62-800 Kalisz

43 000,80 zł

11 992,50 zł

54 993,30 zł

 5.

 K 30 Sp. z o.o.

ul. Kielecka 30/5

02-530 Warszawa

33 751,20 zł

28 794,30 zł

62 545,50 zł

6.        

Pracownia Projektowa inż. Marek Kaczan

ul. Jaworskiej 3/60

88-100 Inowrocław

18 700,00 zł

8 600,00 zł

27 300,00 zł

 

Gmina Jeziora Wielkie zawiadamia, że został wybrany Wykonawca:

Pracownia Projektowa inż. Marek Kaczan, ul. Jaworskiej 3/60, 88-100 Inowrocław.

 

Uzasadnienie:

Wykonawca spełnił warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym zamieszczonym na stronie BIP Gminy Jeziora Wielkie w dniu 15.02.2021 r. Oferta z najniższą ceną.

Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk

 

 

Znak referencyjny: RGK.271.4.2021                                              Jeziora Wielkie, dnia 15.02.2021 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający:

Gmina Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie

 

I. Opis przedmiotu zamówienia:  

 

  1. Zadanie nr 1 -  Projekt termomodernizacji budynku administracyjnego Urzędu Gminy Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, poprzez wykonanie:

1)      kompleksowego Audytu Energetycznego budynku administracyjnego urzędu gminy,

2)      dokumentacji projektowej w tym  kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych polegających na:

a)      dociepleniu i remoncie elewacji,

b)      przebudowa dachu płaskiego na dwuspadowy,

c)      docieplenie dachu,

d)     remont kominów,

e)      remont instalacji odgromowej,

f)       remont orynnowania budynku. 

  1. Zadanie nr 2 -  Projekt przebudowy wejść do budynku administracyjnego Urzędu Gminy Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie poprzez wykonanie

1)      dokumentacji projektowej w tym  kosztorysów inwestorskich, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych polegające na likwidacji obecnego wejścia do kotłowni, zaprojektowanie wejścia do kotłowni od strony południowej, zaprojektowanie wyjścia ewakuacyjnego z budynku rzędu od strony południowej, projekt przebudowy wejścia głównego do urzędu gminy w tym projekt zadaszenia nad schodami, projektu przebudowy schodów.

  1. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa własności oraz prawa autorskie do opracowanych dokumentacji.
  2. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji przed złożeniem oferty.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzorowania i wnoszenia uwag do opracowanych dokumentów na każdym etapie ich tworzenia. 
  4. Termin realizacji zamówienia:  

Zamówienie zostanie zrealizowane do 31 sierpnia 2021 r.  

  1. Warunki płatności: 

1)      Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia płatne będzie przelewem na  wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy.  

2)      Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia płatne będzie jednorazowo, po zrealizowaniu całości zadania, o którym mowa w pkt. 1 i 2 niniejszego zapytania.  

3)      Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty w terminie  14 dni od doręczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

4)      Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany obustronnie końcowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia po uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszeniu robót budowlanych dla ww. zadań.

  1. Głównym zadaniem audytu energetycznego i studium wykonalności powinno być:

1)      określenie zakresu oraz parametrów technicznych i ekonomicznych przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego, w szczególności z punktu widzenia kosztów realizacji tego przedsięwzięcia oraz oszczędności energii, stanowiące jednocześnie założenia do opracowania niezbędnych dokumentów w celu zgłoszenia wykonania robót budowlanych oraz określenie efektu ekologicznego,

2)      wykazanie oszczędności energii w sposób obiektywny zgodny z dobrymi praktykami i aktualnym stanem wiedzy technicznej, poprzez wskazanie obligatoryjnego wskaźnika rezultatu, tj.: „Ilość zaoszczędzonej energii w wyniku realizacji projektu termomodernizacyjnego” wyrażanego w jednostce „MWh/rok” oraz efektu ekologicznego wyrażonego w procentowym zmniejszeniu emisji do powietrza.

3)      Liczba egzemplarzy dostarczonych  Zamawiającemu:  3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (zapis w formacie pdf, Word oraz w aktywnym pliku Excel (xls) z aktywnymi formułami wyliczeń). 

  1. Wykonanie dokumentacji projektowej:

1)      Projekt budowlano - wykonawczy - 5 egzemplarzy

2)      Przedmiar robót - 2 egzemplarze

3)      Kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze - sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej

4)      Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze

  1. Powyższe opracowania należy przekazać w formie elektronicznej na płycie CD w formacie pdf natomiast kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót w formacie edytowanym.
  2. 11.  Dokumentację projektową należy wykonać dla każdego zadania oddzielnie. Wszelkie materiały niezbędne do wykonania ww. dokumentacji tj. mapy, inwentaryzacja geodezyjna itp. obciążają Wykonawcę. Wykonawca działając na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego dokona wszelkich uzgodnień dokumentacji oraz uzyska pozwolenie na budowę lub dokona zgłoszenia robót budowlanych w starostwie powiatowym.
  3. Projekt budowlany, kosztorys inwestorski, szczegółowy przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna muszą być opracowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,

 

II. Inne istotne warunki zamówienia:

  1. Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy, zgodnie z art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145), i powinna być tak skalkulowana, aby obejmowała wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach, była ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniającą ewentualne rabaty i upusty oraz wszelkie koszty związane z właściwym przygotowaniem i wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym również koszty związane z koniecznością przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, jeżeli będzie wymagana). 
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił następujące warunki:

1)      wykazał się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w zakresie usług objętych niniejszym zapytaniem. Na potwierdzenie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzy usługi będące przedmiotem niniejszego zapytania lub podobnych - zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego zapytania. 

2)      Na potwierdzenie wykonania wyżej wymienionych usług Wykonawca zobligowany jest przedstawić dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług ujętych w wykazie (kserokopie dokumentów - referencje, protokoły odbioru).  Zadania nie podparte dokumentami nie będą brane pod uwagę. 

 

III. Kryterium wyboru oferty.

  1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (waga – 100 %).
  2. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanego kryterium oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert, zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
  3. Wykonawcy, o których mowa w ust. 2 składają ostateczne oferty, tym samym trybem, co ofertę będącą przedmiotem negocjacji.
  4. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 
  5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  6. Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 
  7. Oferty złożone po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty. UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. 
  8. Dodatkowych informacji co do przedmiotu zamówienia udziela Pan Mirosław Ossowski – adres mailowy: przetargi@jeziorawielkie.pl . Wszystkie załączone do oferty kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. 
  9. Na kompletną ofertę składają się:

a)      wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zał. nr 1;

b)      wypełniony i podpisany wykaz wykonanych usług –wg zał. nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie usług, o których mowa w wykazie.

c)      Oświadczenie – zał. nr 3

 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia (odwołania ogłoszenia o zamówieniu) bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. Powyższe nie uchybia możliwości zamknięcia zapytania ofertowego bez wybrania którejkolwiek oferty zgodnie  z uprawnieniem określonym w art. 703 §1 KC.  

 

IV. Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 
  2. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
  3. Dopuszczalne formy kontaktu z Wykonawcą: drogą elektroniczną – przetargi@jeziorawielkie.pl
  4. Składanie ofert drogą elektroniczną na adres: przetargi@jeziorawielkie.pl , w tytule wiadomości proszę wpisać: Oferta na: „Wykonanie projektów termomodernizacji i przebudowy wejść do budynku Urzędu Gminy Jeziora Wielkie”.
  5. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 1 marca 2021 r. do godziny 10.00 na adres: przetargi@jeziorawielkie.pl   
  6. Zamawiający w dniu 1 marca 2021 r. zamieści na stronie BIP Gminy Jeziora Wielkie w dziale przetargi, informację dotyczącą złożonych ofert to jest nazwę firmy i cenę brutto, adres strony: https://jeziorawielkie.bipgmina.pl/

 

 Z up. Wójta
Grażyna Leśniewska
Sekretarz Gminy

 

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy – zał. nr 1
  2. Wykaz wykonanych usług - zał. nr 2
  3. Oświadczenie – zał. nr 3   

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 lutego 2021 12:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Ossowski
Ilość wyświetleń: 668
02 marca 2021 10:47 (Mirosław Ossowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 lutego 2021 12:24 (Mirosław Ossowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3_oswiadczenie.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 lutego 2021 12:24 (Mirosław Ossowski) - Dodanie załącznika [wykaz_wykonanych_uslug__zal_nr_2.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany