Przetargi

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY „Cyberbezpieczny Samorząd"

    Zamawiający unieważnia zapytanie ofertowe na:

Usługi doradcze, opracowanie dokumentacji, konsultacje oraz pomoc przy przeprowadzeniu postępowań w sprawie wyboru wykonawców, rozliczenia grantu

w ramach Konkursu Grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w ramach Funduszy Europejskich na rozwój cyfrowy 2021-2027 (FERC).

Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk

Jeziora Wielkie, dnia 28.09.2023 r.

Gmina Jeziora Wielkie

88-324 Jeziora Wielkie 36

Tel./fax. 52 3187220

e-mail: gmina@ug.jeziorawielkie.pl

 Znak sprawy RGK.271.23.2023

                                                                           

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE

NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Dotyczy: usługi doradczej w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd", Celem usługi jest poprowadzenie Samorządu – Gminy Jeziora Wielkie przez program, od przygotowania wniosku o przyznanie Grantu po rozliczenie wniosku Regulaminem Konkursu Grantowego oraz umową o przyznanie grantu.

 W związku z zapytaniem ofertowym nr RGK.271.23.2023 zamieszczonym od dnia 26.09.2023 r. do dnia 28.09.2023 r. na stronie BIP Gminy Jeziora Wielkie na usługi doradczej w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd", Celem usługi jest poprowadzenie Samorządu – Gminy Jeziora Wielkie przez program, od przygotowania wniosku o przyznanie Grantu po rozliczenie wniosku Regulaminem Konkursu Grantowego oraz umową o przyznanie grantu.,

Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia zostały złożone oferty przez:

1.      Exon Computer Systems Andrzej Jassowicz Spółka Komandytowa Osadnicza 1, 87-100 Toruń – cena brutto: 10.455,00 zł;

2.      Legal Hut sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 110, 15-005 Białystok – cena brutto: 141.450,00 zł;

3.      Doering & Partnerzy sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Władysława Łokietka 5, 87-100 Toruń – cena brutto: 56.580,00 zł.

 Zamawiający wybrał ofertę: Exon Computer Systems Andrzej Jassowicz Spółka Komandytowa Osadnicza 1, 87-100 Toruń, która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o zastosowane kryterium wyboru.         

Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk

 

Jeziora Wielkie, dnia 26 września 2023 r.

RGK.271.23.2023

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

1.       Zamawiający: Gmina Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, zaprasza do złożenia oferty na usługi doradcze w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd", w ramach projektu grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”

2.       Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi doradczej w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd", Celem usługi jest poprowadzenie Samorządu – Gminy Jeziora Wielkie przez program, od przygotowania wniosku o przyznanie Grantu po rozliczenie wniosku Regulaminem Konkursu Grantowego oraz umową o przyznanie grantu.

3.       Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)      Doradztwo oraz wsparcie podczas trwania całego Projektu w zakresie przygotowania projektu do realizacji tak by był zgodny z zakresem określonym w umowie o powierzenie grantu.

2)      Organizację działań projektowych oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji do realizacji Projektu, w tym analiza potrzeb Zamawiającego z zakresu cyberbezpieczeństwa - opracowanie koncepcji realizacji całości przedsięwzięcia (zarówno w aspektach organizacyjnych, procesowych, kompetencyjnych, jak i technologicznych), opracowaniu niezbędnych zapytań ofertowych, SWZ a przede wszystkim w opracowaniu kompleksowej dokumentacji konkursowej, w tym aspektów technicznych i projektowych, aby zainteresowana wsparciem JST spełniła kryteria „Cyberbezpiecznego Samorządu”.

3)      Pomoc w wypełnieniu Ankiety Dojrzałości Cyberbezpieczeństwa, którą JST będzie zobowiązana do przeprowadzenia:

Ø  do 30 dni od podpisania umowy o udzielenie grantu;

Ø  wraz z wnioskiem rozliczającym grant.

4)      Organizowanie spotkań/narad koordynacyjnych w ramach projektu oraz uczestniczenie w naradach organizowanych przez Samorząd.

5)      Przeanalizowanie potrzeb klienta w zakresie usług oraz technologii informatycznych.

6)      Zarekomendowanie odpowiedniej technologii, usług informatycznych oraz metod wdrażania poszczególnych usług i systemów.

7)      Sporządzenie odpowiednich dokumentów takich jak: wniosek w Konkursie Grantowym Cyberbezpieczny Samorząd, wniosek o rozliczenie projektu oraz udział w weryfikacji dokumentów np. faktury czy rachunki itp. od strony merytorycznej.

8)      Rozliczania wydatków związanych z realizacją projektu, w tym wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych,

9)      Udział w opracowaniu i sporządzeniu opisów przedmiotów zamówienia.

a)       Nadzorowanie działań służących wdrożeniu zakupionego sprzętu, usług i szkoleń.

b)      Poinformowanie Samorząd o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji Projektu,

c)           Przygotowanie korekty do rozliczenia końcowego projektu, jeśli zajdzie taka konieczność.

4.             Wszystkie usługi będą realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą Prawo zamówień publicznych, ustawą o finansach publicznych oraz regulaminem Programu Cyberbezpieczny Samorząd"

5.             Termin wykonania zamówienia:

a)       Czas realizacji ustala się na czas od dnia zawarcia Umowy do zakończenia realizacji Projektu, przez który rozumie się maksymalny okres:

Ø  do dnia 12/10/2023 r. w zakresie wsparcia w przygotowaniu Wniosku w Konkursie Grantowym. - okres 24 miesięcy od dnia wejścia w życie Umowy o powierzenie Grantu.

6.             Opis sposobu obliczenia ceny:

Wykonawca przedstawi cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym, Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym.

7.             Sposób płatności:

Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy w równych transzach, tj.:

1)      pierwszą transzę wynagrodzenia w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego pierwszej transzy zaliczkowej od grantodawcy;

2)      drugą transzę wynagrodzenia w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego drugiej transzy zaliczkowej od grantodawcy;

3)      trzecią transzę wynagrodzenia w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego trzeciej transzy zaliczkowej od grantodawcy;

4)      czwartą transzę wynagrodzenia w terminie 14 dni od dnia zatwierdzenia wniosku rozliczającego grant.

8.             Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:

1)      Oferta powinna być dostarczona mailowo: skan podpisanej oferty lub oferta opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na adres: przetargi@jeziorawielkie.pl do dnia 28.09.2023 r. do godz. 14.00

9.             Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

1)      W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, posiadają niezbędne uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia oraz spełniają warunek dotyczący posiadania potencjału technicznego oraz wiedzv i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca posiada min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru cyberbezpieczeństwa oraz stosowne certyfikaty lub równoważne poświadczenia (np. Kwalifikację zawodową) potwierdzające możliwość wykonania zlecenia, tj. wskazany Specjalista od przygotowywania projektu musi posiadać minimum 2 letnie doświadczenie we wnioskowanym zakresie oraz co najmniej 1 (jeden) certyfikat świadczący o posiadanej wiedzy w danym zakresie.

2)      W celu weryfikacji tego warunku należy złożyć oświadczenie - załączniki nr 2 , a także stosowny certyfikat lub równoważne poświadczenia (np. Kwalifikację zawodową),

3)      Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

4)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art, 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).

10.             Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów:

1)      Załącznik nr 1- formularz ofertowy

2)      Załącznik nr 2 — Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu,

3)      Dokumenty poświadczające, o których mowa w pkt 7 .

11.             Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert .

12.             Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:

cena - 100 % za całość usługi.

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny oferty:

Cena najniższa

- x 100 suma punktów

Cena oferty badanej

O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje największa liczba uzyskanych punktów.

13.              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeti Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.

1)      Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego Zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie.

2)      Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na której podstawie dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia okoliczności określonych w projekcie umowy.

3)      W przypadku nieuzyskania dofinansowania, Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z realizacją przedmiotu Umowy.

4)      Warunkiem realizacji umowy będzie pozyskanie dofinansowania na realizację Projektu.

14.             Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych.

15.             Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)      unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,

2)      niewybrania żadnej oferty bez podania przyczyny,

3)      pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego postępowania

16.             Zamówienie       zostanie              przeprowadzone             bez        zastosowania przepisów              ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych — zgodnie z art. 2 tej ustawy.

17.             Klauzula obowiązku informacyinego z art. 13 i 14 „RODO”

 

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), przekazujemy pani/panu poniższe informacje związane z przetwarzaniem pani/pana danych osobowych,

Administrator Danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Jeziora Wielkie

Dane kontaktowe

Z Administratorem Danych można się skontaktować:

tel.: 52/3187220 fax: 52/3187440 e-mail: gmina@ug.jeziorawielkie.pl

Inspektor Ochrony Danych

Ewa Galińska - abi@osdidk.pl

Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

Pani/pana dane osobowe będą w celu:

wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO — celem przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Okres, przez który będą przetwarzane

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:

a.     AD przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.

b.     Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, AD przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

c.      AD przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1 Ustawa pzp).

Odbiorcy danych

Osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust, 1 Ustawy pzp.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Posiada Pani/Pan:

na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust, 2 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych pani/pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu:

w związku z art. 17 ust. 3 lit, b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art, 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. I lit. c RODO,

 

Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzjetenie zamówienia publicznego ant zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawq PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu orazjego załączników.

*'Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Dodatkowe informacje

Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzpł związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu jak również nie będą przekazywane do Państwa trzeciego. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania przez Nas Państwa danych osobowych można znaleźć na stronie www Administratora Danych.

18.             Załączniki:

załącznik nr 1- formularz ofertowy

Załącznik nr 2 — Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków

 Wójt Gminy
Dariusz Ciesielczyk

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 września 2023 14:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mirosław Ossowski
Ilość wyświetleń: 366
29 września 2023 12:03 (Mirosław Ossowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
28 września 2023 15:15 (Mirosław Ossowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 września 2023 14:44 (Mirosław Ossowski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany